Ergosensor
Fra : Hans Paulin

Dato : 17-01-02 09:50

Hej...

Jeg hentede på www.trygvedpc.dk et program, som kan illustrere nogle
udspændingsøvelser, hvis man har siddet ved pc'en og er blevet stiv i nakke,
skuldre osv. - meget fint!

(Det tog en god time at downloade det med mit 56K)

Mange venlige hilsner
Hans

Fra : Heidi

Dato : 17-01-02 10:17

Mon ikke du mener url:http://trygMEDpc.dk...

--
Mvh. Heidi
SVAR VENLIGST I GRUPPEN, OG IKKE PR. MAIL!!

Fra : Heidi

Dato : 17-01-02 10:21

"Heidi" <nyhedFJERNES@adslhome.dk> skrev i en meddelelse news:a264qf$klv$1@sunsite.dk...

> Mon ikke du mener url:http://trygMEDpc.dk...

Ja ja, der kan man bare se hvordan det kan gå, når man i en fart
vil komme med en rettelse.... det er selvfølgelig med tre w'er:
url:http://www.trygmedpc.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 17-01-02 10:43

> Ja ja, der kan man bare se hvordan det kan gå, når man i en fart
> vil komme med en rettelse.... det er selvfølgelig med tre w'er:
> url:http://www.trygmedpc.dk

Hvis du har fundet den der, lyder det fornuftigt...,o)...det var citeret
efter hukommelsen, da jeg fandt den på tekst-tv forleden...tak for
hjælpen...

Med venlig hilsen
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 17-01-02 10:46

> url:http://www.trygmedpc.dk

....var lige inde og kigge...jow, det er den...

Mvh
Hans