MySQl Webpunkt.dk
Fra : Casper C. Jensen

Dato : 17-01-02 03:15

Ja undskyld igen.

jeg har et forum som jeg gerne vil have på hjemmesiden.
Der står ikke noget på webpunkts hjemmeside til hjælp.

(Og de svare heller ikke på mail :( )

Når jeg kører: /install.php

skal jeg indtaste:

Database Server Address:
Database Name:
Database User name:
Database Password:

User name og Password kan jeg godt regne ud, men nogen der kan hjælpe med de
2 sidste?

Mvh
CCJ

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 17-01-02 11:22

Casper C. Jensen skrev:

> Database Server Address:
> Database Name:
> Database User name:
> Database Password:
>
> User name og Password kan jeg godt regne ud, men nogen der kan hjælpe
> med de 2 sidste?

Ja, dit webhotel.

--
Jonas Koch Bentzen

PHP-databaseklasse til PostgreSQL og MySQL:
http://understroem.dk/fasdab/

Fra : Casper C. Jensen

Dato : 17-01-02 13:55

Doh kan du ikke skære det mere ud i pap? www.webpunkt.dk virker ikke ?

Fra : Niels Andersen

Dato : 17-01-02 14:00

"Casper C. Jensen" <CCJ-dk@mail.dk> wrote in message

> Doh kan du ikke skære det mere ud i pap? www.webpunkt.dk virker ikke ?

Dit webhotel kan hjælpe dig med de 2 sidste.

Nu har du fået det at vide 3 gange, af 2 personer. Vi ved altså ikke hvordan
de har valgt at lave deres system. Det må du spørger *dem* om!

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Casper C. Jensen

Dato : 17-01-02 16:35

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote in message
> [...]
hvordan
> de har valgt at lave deres system. Det må du spørger *dem* om!

Kunne jo godt være at nogen herinde har brug webpunkts database. Har i
nogensinde tænkt på det ?

Fra : Niels Andersen

Dato : 17-01-02 16:39

> Kunne jo godt være at nogen herinde har brug webpunkts database. Har i
> nogensinde tænkt på det ?

De informationer plejer at være unikke for hver kunde. Spørg nu bare dit
webhotel! Det står nok et eller andet sted i deres admin-modul, eller i
noget materiale du fik tilsendt, da hotellet blev oprettet.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 17-01-02 14:58

Casper C. Jensen skrev:

> "Jonas Koch Bentzen" <ingen.emailadresse@eksempel.dk> wrote in message

> Doh kan du ikke skære det mere ud i pap?

Hvis du kommer herind og spørger, hvad din mors telefonnummer er, så
forventer du vel heller ikke, at vi kan give dig et svar, vel? Hvor
skulle vi vide det fra? Pointen er, at der ikke er nogen fast
serveradresse og databasenavn, man altid bruger. Det varierer fra
webhotel til webhotel. Hvis dit webhotel ikke kan give dig svar på, hvad
værtsnavnet og databasenavnet er for lige netop din konto, ja, så må du
nok finde dig et bedre webhotel.