Andet multimedie
bentjuul 3670
HJÆLP EN KVINDE I NØD!
Fra : Sara Alwan

Dato : 17-01-02 00:41

HVOR SKAFFER MAN ADOPE PHOTOSHOP 6.0 MAC BINHEX FORMAT, MEN IKKE I TRYOUT
FORMAT OG UDEN AT GIVE 600 €

Fra : Søren Blom

Dato : 17-01-02 00:50

"Sara Alwan" <saraalwan@hotmail.com> skrev > HVOR SKAFFER MAN ADOPE
PHOTOSHOP 6.0 MAC BINHEX FORMAT, MEN IKKE I TRYOUT
> FORMAT OG UDEN AT GIVE 600 ?

For det første, så behøver man ikke at RÅBE i news grupperne for at blive
set/hørt.

Hvis du vil ty til pirat udgaver af den software du skal bruge, så finde en
grumme der vedrøre dette emne.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jakob H K

Dato : 17-01-02 11:02

Sara Alwan <saraalwan@hotmail.com> wrote:

> HVOR SKAFFER MAN ADOPE PHOTOSHOP 6.0 MAC BINHEX FORMAT, MEN IKKE I TRYOUT
> FORMAT OG UDEN AT GIVE 600 €

rofl, prøv politigården (kan du så ikke lige høre om de også har en
billig video til mig

Hygge

Jakob H K
Jakob

Fra : webjensen

Dato : 17-01-02 15:29

"Sara Alwan" <saraalwan@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> HVOR SKAFFER MAN ADOPE PHOTOSHOP 6.0 MAC BINHEX FORMAT, MEN IKKE I TRYOUT
> FORMAT OG UDEN AT GIVE 600 ?

Disse her kender sikkert et par fede links:
http://www.bsa.org/denmark/about/contact.phtml

mvh
webjensen

Fra : Sara Alwan

Dato : 19-01-02 18:56

"webjensen" <webjensen@mail.tele.dk> wrote in message

> "Sara Alwan" <saraalwan@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >
> Disse her kender sikkert et par fede links:
> [...]

Ja, du må meget undskylde, men jeg er ikke vant til at chatte og desuden troede
ikke, at der lå noget ulovligt i det.
Det eneste jeg havde tænkt mig var at prøve det inden jeg bruger 600 €
på det, men du tænker, at jeg jo kunne bruge tryout udgaven, men jeg kan
simpelthen ikke åbne den efter downloading.
Men det er jo dejligt med lidt forståelse og forklaring, - det gør virkeligt at
man kommer til at værdsætte dig.

mvh
sara

Fra : Dan

Dato : 19-01-02 19:42

> [...]
> simpelthen ikke åbne den efter downloading.
> Men det er jo dejligt med lidt forståelse og forklaring, - det gør virkeligt at

I det mindste har du da lært at lade være med at råbe nu....

Fra : Jones

Dato : 19-01-02 22:28

> [...]
kan
> simpelthen ikke åbne den efter downloading.

Hvad hedder filen, som du vil åbne helt præcist?
Har du downloaded den fra adobe.com?
Det kun muligvis være mac-versionen eller windows 2000 udgaven, som du
ved en fejl har fået fat i.

MVH Jones

Fra : Punishers Inc.

Dato : 17-01-02 16:46

"Sara Alwan" <saraalwan@hotmail.com> wrote in message
> HVOR SKAFFER MAN ADOPE PHOTOSHOP 6.0 MAC BINHEX FORMAT, MEN IKKE I TRYOUT
> FORMAT OG UDEN AT GIVE 600 ?

Hvad er der galt med en tryout version?
DU KAN DA BARE SÆTTE DIT UR TIL ET TIDLIGERE TIDSPUNKT NÅR SOFTWAREN UDLØBER
ELLER FINDE DEN FIL MED DET EKSAKTE TIDSPUNKT SOM PHOTOSHOP GENERERER EFTER
FØRSTE OPSTART VIA RUN => REGEDIT => ÆNDRÉR!

RASMUS (som i øvrigt hader capslock!)

Fra : Dan

Dato : 17-01-02 18:20

> RASMUS (som i øvrigt hader capslock!)

Ogjeghadermellemrumstasten!

Dan

Fra : Punishers Inc.

Dato : 17-01-02 19:06

"Dan" <dan@yaws.dk> wrote in message news:a271d8$327$1@sunsite.dk...

> Ogjeghadermellemrumstasten!

Sådan => > Og.jeg.hader.mellemrumstasten!

Rasmus

Fra : Dan

Dato : 17-01-02 07:12

> HVOR SKAFFER MAN ADOPE PHOTOSHOP 6.0 MAC BINHEX FORMAT, MEN IKKE I TRYOUT
> FORMAT OG UDEN AT GIVE 600 ?

Vent til den kommer på tilbud.

Du behøver ikke at råbe - vi er ikke døve herinde!

Dan

Fra : Jones

Dato : 19-01-02 11:26

"Sara Alwan" <saraalwan@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> HVOR SKAFFER MAN ADOPE PHOTOSHOP 6.0 MAC BINHEX FORMAT, MEN IKKE I
TRYOUT
> FORMAT OG UDEN AT GIVE 600 ?

Du kan få det for omkring 20-30 kr, hvis du kontakter A.P.G, som står
for Adobe Photoshop Gruppen. Det er det bedste crackerteam, når det
gælder Adobes produkter.

AGP adresse er:
http://www.antipiratgruppen.dk/

MVH Jones