ATX power knap
Fra : Thomas Laursen

Dato : 16-01-02 20:38

Hvordan virker sådan en knap?

Forbinder den ikke bare strømmen, mellem de to ben på bundkortet?

Jeg spørger fordi jeg mangler knappen, men har strømforsyningen, så det
næste spørgsmål lyder, kan jeg ikke bare sætte en jumper mellem benene
i samme tidsrum, hvor man ville have trykker på knappen??

--
Med Venlig Hilsen

/iceman

Thomas Laursen
iceman@biteme.dk

Fra : Kim Thomsen

Dato : 16-01-02 22:31

"Thomas Laursen" <iceman@biteme.dk> wrote in message
> [...]
> næste spørgsmål lyder, kan jeg ikke bare sætte en jumper mellem benene
> i samme tidsrum, hvor man ville have trykker på knappen??

Jeg vil gætte på den kortslutter i det korte øjeblik man trykker på den. Men
det er bare et gæt. Så ud fra det kan man godt sætte en jumper på i et
sekund eller lign, for derefter at fjerne den igen.

Mvh Kim Thomsen

Fra : Ole Axelsen

Dato : 16-01-02 23:00

"Thomas Laursen" <iceman@biteme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> næste spørgsmål lyder, kan jeg ikke bare sætte en jumper mellem benene
> i samme tidsrum, hvor man ville have trykker på knappen??

Jo, den skal bare have en impuls. Hvis du ikke lige har en jumper i nærheden
kan du også bare skabe forbindelsen med en skruetrækker, eller hvad du
ellers har lige ved hånden.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Michael Thomsen

Dato : 17-01-02 11:33

Du skal bare kortslutte de to jumpere så kører det!