Mitac bærbar - skærm problemer
Fra : FB

Dato : 16-01-02 21:37

Hej

Jeg har købt en Mitac Model 7521-15 Intel Cel. 900 MHz Bærbar.

Jeg har problemer med skærmen, hvor skrifttyperne er meget ulne og takkede.

Der er installeret win98 og alle opdateringer fra nettet er ligeledes
installeret.

Jeg har installeret Grafik-drivere fra den medfølgende CD.

Hvad kan dette skyldes?

fb@kmk.dk

Fra : Deaster

Dato : 16-01-02 21:53

"FB" <fb@kmk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> installeret.
>
> Jeg har installeret Grafik-drivere fra den medfølgende CD.

Du kører sikkert ikke den opløsning skærmen er beregnet til.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : FB

Dato : 16-01-02 22:20

OK
Jeg har skiftet til 1024X768 32Bit farver. Det ser nu meget bedre ud.
Før kørte jeg 800X600 32 bit farver. Skulle den ikke kunne køre dette.

Fra : Deaster

Dato : 17-01-02 08:43

"FB" <fb@kmk.dk> wrote in message
> OK
> Jeg har skiftet til 1024X768 32Bit farver. Det ser nu meget bedre ud.
> Før kørte jeg 800X600 32 bit farver. Skulle den ikke kunne køre dette.

Den kan godt køre det, men det bliver uldent som du oplever det. En tft
skærm er lavet til én bestemt opløsning.

Fra : Karsten Olesen

Dato : 18-01-02 00:44

"FB" <fb@kmk.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har købt en Mitac Model 7521-15 Intel Cel. 900 MHz Bærbar.

Hvad gav du får sådan en 15 tommer ????