E-Mail
webnoob 5265
Microsoft Outlook 2002
Fra : K. J. Jepsen

Dato : 16-01-02 21:04

Hej.

Med TDC Netexpress/router og flere pc-er tilkoblet via hub, kan der ikke
laves en postregel, der fordeler indkomne e-mail til de forskellige pc-er
uden at de enten slettes helt eller bliver tilsendt alle pc-er.

Forslag til postregel eller anden løsning.

(ps i Outlook Express er der en regel, der hed, hent ikke fra serveren, hvis
den ikke er til en selv.)

på forhånd tak.

K.

Fra : Torben Arbjørn

Dato : 16-01-02 22:28

"K. J. Jepsen" <hobro@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Forslag til postregel eller anden løsning.
>
> (ps i Outlook Express er der en regel, der hed, hent ikke fra serveren,

I Outlook xp: Email-konti - Rediger - Flere indstillinger - Avanceret - gem
kopi på server
man må sige godt gemt.
Torben

Fra : Peter Malling

Dato : 20-01-02 06:16

> hvis
>
> I Outlook xp: Email-konti - Rediger - Flere indstillinger - Avanceret -
gem
> kopi på server
> man må sige godt gemt.

Ja, men dette er jo netop ikke baseret på en regel - og med mindre det er
lavet om i Outlook XP (ift 2000), er det netop én af de store mangler ved MO
ift OE. Det var den vigtigste årsag til at jeg tidligere har anvendt OE til
mail. Men nu har vi hver vores POP-account, så nu er det ikke noget problem.

Det kunne du i øvrigt også overveje: kan I ikke oprette flere POP-konti? Så
behøver I slet ikke dette med selektiv downloading af mail.

Peter.