Athlon
Fra : Christian

Dato : 16-01-02 20:29

Hej.
Jeg har en Athlon 800 mhz processor der sidder i en compaq 7990 computer.
Jeg er i tvivl om det er en slot A eller socket A. Er der nogen her der ved
det ?? Og kan det lade sig gøre at få en 80 gb disk til at køre i sådan en
maskine ??

MVH
Henrik

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 16-01-02 21:01

"Christian" <crandrup@dfif.dk> skrev:
> Jeg har en Athlon 800 mhz processor der sidder i en compaq
> 7990 computer.
> Jeg er i tvivl om det er en slot A eller socket A. Er der nogen her
> der ved det ??

Ifølge dette link er det en Slot A.
<http://www.compaq.dk/Derhjemme/produktkatalog/classics/7990.asp>
(jeg gik ind på www.google.com og søgte efter compaq+7990)

> Og kan det lade sig gøre at få en 80 gb disk til at køre i sådan en
> maskine ??

Det kunne jeg ikke se hvorfor det ikke skulle!

/Mikael