Lige et spørgsmål til.
Fra : Morten Holberg

Dato : 16-01-02 19:46

Hej igen.

Undskyld at jeg skriver en ny post, men der var lige et x-tra spørgsmål, som
trængte sig på.

Jeg mener at have læst et sted at for at et nætværkskort kan køre med ADSL
skal det både være et 10 og 100 mbit kort(altså 100/10). Er dette rigtigt?
Er der andre ting som skal være opfyldt for at et nætværkskort kan køre
ADSL?

--
Morten Holberg

- In an interstellar burst im back to save the universe!!!

Fra : Kim Laursen

Dato : 16-01-02 19:01

Det passer ikke, min mor har et gammelt Netkort ISA 3Com 10mbit i hendes PC
og det kører fint ADSL

Fra : Klitgaard

Dato : 16-01-02 22:26

> [...]

> Er der andre ting som skal være opfyldt for at et nætværkskort kan køre

Æh, med mindre du har en 11 Mbit forbindelse så er 10 Mbit netkort fint

....Klitgaard