Problemer med bestemte hjemmesider
Fra : Jakob Jensen

Dato : 16-01-02 16:56

Hej NG

Har nogen af jer problemer med at se www.debatkat.dk eller www.yantra.dk
Hvis i ikke har noget problem første gang, så kan i prøve at opdatere og
srufe lidt videre på siderne, hvis i stadig ikke har problemer, så kan det
ikke være vores web hotel udbyder. Det er lidt træls ikke at kunne tjekke
e-mail, se ens hjemmeside eller uploade ændringer

Jeg har ikke kunnet se nogle af disse sider hele dagen og vi har ikke kunnet
tjekke e-mail, men jeg ved at der har været flere på siden, det kan jeg se
på chart.dk. Vi har CyberCity som ADSL internet udbyder, måske fejlen ligger
hos dem?

Mvh. Jakob Jensen
www.debatkat.dk
webmaster@debatkat.dk

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 16-01-02 17:01

Hej Jacob
Jeg kan heller ikke se siderne. Jeg har dog også en ADSL forfindelse gennem
CC, og jeg har ikke haft nogen problemer i løbet af dagen. Men prøv at ringe
til deres support(ikke at de plejer at være særlig gode til at få løst
problemerne). Men du kan trods alt godt se nyheder - så det virker lidt
underligt at du ikke kan tjekke mail.
Mvh
Vibeke

Fra : Jakob Jensen

Dato : 16-01-02 17:08

Hej Vibeke

Har du kunnet se siden før i dag?
Det med e-mailen hænger sammen med, at vores e-mail ligger på de samme
servere / linie som hjemmesiden gør, så hvis vi ikke kan det ene kan vi
formentligt heller ikke det andet.
Nyhedsgruppen bliver hentet via cybercity's forbindelse og uden om de
servere hvor vores e-mails og hjemmesider ligger.

Jeg vil prøve at ringe til Cybercity, for der var ikke megen hjælp at hente
hos mit web hotem firma, da de ikke kendte til andre problemer *GG*

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Jakob Jensen

Dato : 16-01-02 17:18

CyberCity havde selvfølgeli lige lukket...
Men nu virker siden igen, emailen er stadig periodisk ude af drift, måske
hjalp det alligevel da jeg ringede til mit web hotel, de var i hvert fald
kørt ud til deres maskiner for at kigge på det.

Mvh. Jakob Jensen

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 16-01-02 18:58

> Har du kunnet se siden før i dag?

Jeg har ikke kigget før.
Mvh
Vibeke

Fra : Grit Wessel

Dato : 16-01-02 17:07

> Har nogen af jer problemer med at se www.debatkat.dk eller www.yantra.dk

Hej Jakob

Jeg har heller ikke problemer med www.yantra.dk

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Jakob Jensen

Dato : 16-01-02 19:21

Tak for hjælpen Grit

Fra : Kate

Dato : 16-01-02 17:28

> Har nogen af jer problemer med at se www.debatkat.dk eller
> www.yantra.dk Hvis i ikke har noget problem første gang, så kan i
> prøve at opdatere og

Hej Jakob, Jeg har lige surfet lidt rundt på begge uden problemer.

Kate

Fra : Jakob Jensen

Dato : 16-01-02 19:21

Tak for hjælpen Kate

Fra : Jette

Dato : 16-01-02 19:06

"Jakob Jensen" skrev:
> [...]
> ikke være vores web hotel udbyder. Det er lidt træls ikke at kunne tjekke
> e-mail, se ens hjemmeside eller uploade ændringer

Jeg har ikke problemet med at se dine sider her kl. 19:00, men jeg har godt
nok ikke været inde på dem tidligere i dag.

> [...]
> tjekke e-mail, men jeg ved at der har været flere på siden, det kan jeg se
> på chart.dk. Vi har CyberCity som ADSL internet udbyder, måske fejlen

Vi har også ADSL via CybeCity, og vi har ikke haft problemer med mail m.m.
Da vi begge arbejder om dagen, kan jeg dog ikke sige om der har været
problemer mellem 8 og 16.

Mvh. Jette

Fra : Jakob Jensen

Dato : 16-01-02 19:18

Hej Jette

Takker for hjælpen
Problemet er blevet løst, det lå vidst hos min web hotel udbyder, kort efter
jeg ringede til dem, virkede det igen.
Mail problemerne har ikke noget med CC at gøre, så der burde i heller ikek
have haft problemer tidligere, hvis i havde været hjemme.

Mvh Jakob Jensen