Xnews vil ikke hente grupper
Fra : Martin Helbo

Dato : 16-01-02 16:06

Efter anbefalinger har jeg nu hentet Xnews. Men den vil ikke hente
grupperne. Jeg har fulgt den vejledning jeg blev anbefalet. Der står Access
denied to your node.
Hvis jeg prøver med sunsite er der der ingen problemer.

/Martin Helbo

Fra : Ole Hanelius

Dato : 16-01-02 16:43

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> wrote in

> [...]
> Access denied to your node.
> Hvis jeg prøver med sunsite er der der ingen problemer.

Hej Martin

Prøv at klikke dig ind på nedenstående side,
hvor du finder en dansk manual til opsætning
af Xnews. Ud over at den er dansk er den også
væsentligt lettere at overskue end den originale
Xnews manual

http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/

Med venlig hilsen
Ole Hanelius
www.hanelius.com

Fra : Martin Helbo

Dato : 16-01-02 17:10

> [...]
> hvor du finder en dansk manual til opsætning
> af Xnews. Ud over at den er dansk er den også
> væsentligt lettere at overskue end den originale

Det er den jeg har brugt. Jeg har tjekket server+password, men den nægter at
skabe forbindelse til TDC's server
/Martin Helbo

Fra : Heine Laursen

Dato : 16-01-02 17:38

> Det er den jeg har brugt. Jeg har tjekket server+password, men den
> nægter at skabe forbindelse til TDC's server
> /Martin Helbo

TDC's News server kræver ikke bruger eller password!

Tryk CTRK+F1 for at komme ind i setup. Fjern bruger + password ud for TDC
news server.

Mvh
Heine Laursen

Fra : Martin Helbo

Dato : 16-01-02 20:16

> Tryk CTRK+F1 for at komme ind i setup. Fjern bruger + password ud for TDC
> news server.

Tak, det hjalp, jeg troede at det skulle opgives!

/Martin Helbo