mac.com på web?
Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 16-01-02 15:24

Kan jeg tjekke min mac.com-email via en webbrowser eller er jeg tvunget
til at bruge et mailprogram?

--
mojn, Jesper

Fra : Jesper

Dato : 16-01-02 15:41

in article 1f6401o.1dwudsj13u8ewmN%jmfink@mac.com, Jesper Møller-Fink at
jmfink@mac.com wrote on 16/01/02 15:23:

> Kan jeg tjekke min mac.com-email via en webbrowser eller er jeg tvunget
> til at bruge et mailprogram?

Der er ikke nogen webadgang hos Apple,men du kan bruge en mailproxy,
Hotmail, Yahoomail, Myrealbox m.fl. Kan dette. Du kan sætte dem op til at
hente POP3 mail og så enten slette den mailden har hentet fra serveren eller
lade den ligge.

Jesper

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 16-01-02 15:56

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> Kan jeg tjekke min mac.com-email via en webbrowser eller er jeg tvunget
> til at bruge et mailprogram?

Må jeg dog foreslå blot at bruge din mac.com adresse som videresending
til din egen mailboks. Det fungerer upåklageligt, og er jo lettere end
at skulle via en side.

anr

Apu: "Is it me or do your plans always involve
some horrible web of lies?"
Homer Simpson: "It's you."

Fra : Thøger Terp

Dato : 16-01-02 16:24

Ja! http://www.iloveapple.com

/Thøger
--
http://www.macnyt.dk
Hvis du vil vide noget om rigtige computere

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 16-01-02 20:04

Thøger Terp <seneca@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Ja! http://www.iloveapple.com

Smukt! Mange tak!

--
mojn, Jesper

Fra : Thøger Terp

Dato : 16-01-02 20:27

> Smukt! Mange tak!

NP

/Thøger

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-01-02 18:28

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> Kan jeg tjekke min mac.com-email via en webbrowser eller er jeg tvunget
> til at bruge et mailprogram?

<http://homepage.mac.com/misve/webmail.html>

<icq:131382336>