Serviceklap
Fra : Peter

Dato : 16-01-02 13:37

Som ny campist har vi anskaffet os en Adria 460TK fra 1995, som både børn og
voksne er meget glade for, men en ting generer os. Når vi skal skifte
vandbeholder og har redt sengen i forenden.
Vi vil derfor montere en serviceklap så vi kan komme til udefra, og her
kommer så spørgsmålet:

Jeg har set mange serviceklapper til salg billigt hos campingforhandlere som
campingpriser.dk, men er det noget man selv kan binde an med (at skære i
campingvognens sider), eller skal vi overlade det til en professionel?

MVH

Peter

Fra : Tommy Hansen

Dato : 16-01-02 17:37

> [...]
> campingpriser.dk, men er det noget man selv kan binde an med (at skære i
> campingvognens sider), eller skal vi overlade det til en professionel?

Hej Peter.
Hvis du er lidt håndværkerminded, så kan du godt selv montere denne
serviceklap.
Da vognen er fra 1995 er der jo nok ikke nogen tæthedsgaranti at tage højde
for.
Du skal bare sørge for at klappen monteres, så der helt tæt rundt rammen.
Du vil blive glad for sådan en klap. Vi har haft en siden 1998 og det er
bare en succes.

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- om camping.

Fra : Jørgen L.

Dato : 17-01-02 00:08

Du skal dog huske at monteret træ imellem yderplade og inderplade hele vejen
rundt da rammen på lemmen skal have noget klemme om for at tætheden skal
holde.

Jeg må dog indrømme at jeg ville få en profesionel til montere den hvis det
var mig men jeg ville dog sikrer mig at de monterede det pågældene træ, da
det ikke alle der gør det og prisen for montagen afspejler sig da også efter
dette.

Hilsen Jørgen

Fra : Peter

Dato : 18-01-02 20:55

Tak for jeres svar;

Jeg tror jeg lige vil høre hvad en "professionel" tager for at montere en
klap inden jeg går videre.
Problemet er blot at jeg ikke rigtigt har erfaring med nogen. Kan I måske
anbefale en i Nordsjælland/Københavns området.

MVH Peter

Fra : Jørgen L. Nielsen

Dato : 18-01-02 21:41

> Jeg tror jeg lige vil høre hvad en "professionel" tager for at montere en
> klap inden jeg går videre.
der er Fredensborg Caravan i ja Fredensborg, Bije i Kagerup Helsinge og
Fredriksværk caravan

Hilsen Jørgen