Køb af webcam
Fra : TKØ

Dato : 15-01-02 23:20

Jeg står og skal bruge et webcam til omkring 300 kr. hvad kan anbefales?.
Der skal være god billedkvalitet og hurtig billedopdatering (til prisen).

Glæder mig til at høre fra jer.

Mvh.

Thomas

Fra : Frants Johansen

Dato : 16-01-02 10:28

se www.nemdirrect.dk - Frants

Fra : TKØ

Dato : 16-01-02 10:56

Siden virker ikke!

Fra : Leony

Dato : 16-01-02 11:24

> Siden virker ikke!
¨
Der har sikkert sneget sig et r for meget ind, mon ikke der menes:
http://www.nemdirect.dk/
Du kunne også prøve
www.edbpriser.dk

Mon ikke kameraer i det prisleje er nogenlunde lige gode/dårlige.
Logitech laver nogen i det prisleje, men om de er pengene skal jeg ikke
kunne sige.

Leony

Fra : Thomas

Dato : 16-01-02 15:19

"TKØ" <osterbye@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg står og skal bruge et webcam til omkring 300 kr. hvad kan anbefales?.
> Der skal være god billedkvalitet og hurtig billedopdatering (til prisen).

Du får ikke noget godt billede til den pris. Jeg har selv et Logitech, som
jeg har købt til 250,- og der er billedet ikke godt.

Det kræver _meget_ lys for at få et nogenlunde billede.

Jeg har selv et Phillips cam i tankerne, da det giver et væsentlig bedre
billede. Men til prisen tror jeg Logitech er et af de bedste bud.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 18-01-02 11:39

D. Tue, 15 Jan 2002 23:19:33 +0100 syntes "TKØ" <osterbye@mail.dk> at
dk.edb.hardware skulle vide at
<3c44aa5c$0$89091$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>.

>Jeg står og skal bruge et webcam til omkring 300 kr. hvad kan anbefales?.
>Der skal være god billedkvalitet og hurtig billedopdatering (til prisen).

Jeg vil også gerne have det nye B&O fladskærms TV til omkring. 2000 kr.

Et webcam til 300 er ikke meget værd, og du får slet ikke god
billedkvalitet el. hurtig billedopdatering. Det vil ikke være urealistisk
at give 1000-2000 kr. med de krav. Alle de bilige webcams er generelt meget
ringe, i forhold til hvad man ellers er vant til.

--
Mvh. Simon Mikkelsen, ingeniørstuderende

www.zipstat.dk Gratis, reklamefri tæller/statistik til enhver hjemmeside
-Se bla. hvor dine besøgende kommer fra, og brug den usynlige tællerkode.