Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Revisor?
Fra : Maria Frederiksen

Dato : 15-01-02 22:59

Hvordan finder man en revisor, der kan tage en gammel skattesag om et
enkeltmandsfirma med bla. en lejlighed på tvang og kaos i papirerne? At søge
i telefonbogen er som at trække et lod i en tombola - man aner ikke hvad man
får.

Hvem kan anbefale en?

Mvh Maria

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-02 23:12

Hej Maria !

Hvor i verden er du? Det er nok lettest, hvis du får en, der bor i nærheden
af dig.

-kristian-

www.pengetanker.dk

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 16-01-02 11:54

"Kristian Hansen" <krhansen(at)variae.nu> wrote in message

> www.pengetanker.dk

Du præsenterer dig på din hjemmeside som uddannet erhvervsakademiker.
Den uddannelse har jeg aldrig hørt om før (Google havde, men det
skyldtes en stavefejl på en enkelt hjemmeside).

Hvad er det for noget?

Hilsen
Uffe

Fra : Dr. Koch

Dato : 16-01-02 07:35

Hvis du er i odense ville jeg anbefale Axel Gram I/S. Det er et mindre
revisionsfirma, med en otte ansatte. Jeg har være fuldt ud tilfreds. Du kan
kan tjekke en oversigt over revisorer som jeg ville vælge imellem her.
www.revinet.dk du kan også bruge dette link hvis du vil se hvor de
forskellige revisorer befinder sig i landet (god oversigt). Jeg håber du kan
bruge dette forslag. www.revinet.dk/med.htm

Dr. Koch
Odense