printer kan ikke printe sort
Fra : Erik Jensen & Jette ~

Dato : 15-01-02 20:09

kan ikke printe sort med fuld farve patron håbere at i kan hjælpe!

Fra : Allan Riise

Dato : 15-01-02 20:27

"Erik Jensen & Jette Amelung" <erikj@post10.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3c447ed9$0$233$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> kan ikke printe sort med fuld farve patron håbere at i kan hjælpe!

Bliver svært når vi ikke ved hvad det er for en printer, og hvilket
styresystem

Venligst..
--
Allan Riise /// ICQ 55853098
www.AriSoft.dk

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 15-01-02 20:36

Det lyder mærkeligt men kunne du/i evt. fortælle lidt mere om jeres
system/printer så er det lidt nemmere at hjælpe.

Mvh,

--
(: MarlboroMan :)
134144219

Fra : jørgen

Dato : 16-01-02 18:17

det er nok måske udtøret blæk i printer hovedet prøv evt med en rense patron
fra http://www.inkclub.com/
det hjalp for mig hej.
og helt ærlig den der med styresystemet det er nok ikke lige der det er galt
hvad.

"(: Marlboro Man :)" <kenneth_aka_marlboroman@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3c44849c$0$89102$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Jette

Dato : 18-01-02 01:59

Jeg har haft det samme problem med en Canon BJC-610. Jeg gjorde det at jeg
tog printhovedet ud og simpelthen vaskede det godt og grundigt i varmt vand,
derefter brugte jeg en 10 ml. engangssprøjte som jeg skar spidsen af, og med
den pressede jeg vand igennem hullet hvor blækket skal løbe ind fra
patronen, så der kom vand ud af alle dyserne.
Efter den omgang lagde jeg det til tørre på radiatoren indtil næste dag, så
jeg var 100% sikker på at det var helt tørt. Problemet var væk.

Venlig hilsen
Jette