Tak for de smukke ord
Fra : Aristo

Dato : 15-01-02 19:37

Kære Camilla, Lisbeth, Annette, Joan, Linda, Anne-Marie, Birgitte og Louise.

Først og fremmest tak fordi I læste mit indlæg og tog Jer tid til at besvare
det.

Men tusind tak for alle de søde,varme og kærlige tanker til Teddy og jeg. De
varmer her midt i sorgen, og de vil ikke blive glemt.
Jeg håber nemlig ikke, at I har noget imod at jeg printer dem ud og gemmer
dem i min mappe om Teddy. De vil udgøre et smukt og trøstende punktum i den
alt for korte mappe om Teddy.

Som flere af Jer er inde på, er det bedre at have mistet en elsket end slet
ikke at have elsket overhovedet, og det har I ganske ret i. Her i dagene
efter Teddys død har jeg spekuleret over om det havde været bedst, hvis jeg
slet ikke havde kendt Teddy og nej det havde det ikke. Teddy var en utrolig
glæde og fuld af skæg og spilopper. Hvor havde det været fattigt, hvis jeg
ikke havde haft den ære og glæde, som det var at holde af og blive holdt af
Teddy.

En speciel tak til dig, Anne-Marie, for den lille historie og illustration
om regnbuebroen. Det er en meget smuk tanke at forestille sig, at Teddy
løber rundt deroppe og er omgivet af en masse legekammerater.

Endnu en gang tak til Jer alle.

Hilsen
Hanne

Fra : Birgitte

Dato : 15-01-02 19:45

Hej Hanne
Sikke en smuk måde at takke folk på, det varmer her i den kolde tid.
Bare der dog fandtes flere af din slags.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 15-01-02 20:22

"Aristo" <aristocat@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem i min mappe om Teddy. De vil udgøre et smukt og trøstende punktum i

Du må printe alt det du vil *S*

Håber at dagene vil se lysere ud for dig, som tiden går.

Tanker herfra
Joan

Fra : Kate

Dato : 15-01-02 21:37

Hej Hanne

Jeg kan godt forstå at du er ked af det. Godt nok har jeg aldrig skulle
samle en kat op, men jeg frygtede det da mine var udekatte. Jeg mistede
en for 9 år siden, som jeg aldrig så igen og som en anden har skrevet
er det også rædsomt. I April måtte jeg sige farvel til Oliwer kun 8½ år
gammel og jeg savner ham stadig, han blev uhelbredeligt syg, men årene
sammen med ham ville jeg ikke have været foruden. Selvom jeg stadig
savner ham så bringer han også smil når jeg tænker på ham.

Ligeså snart du overhovedet kan skal du tænke på de gde tider med Teddy
og prøve at glemme det sidste grimme billede.
Jeg føler med dig for det er et kæmpe savn.

Kate

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 16-01-02 00:39

> [...]
gemmer
> dem i min mappe om Teddy. De vil udgøre et smukt og trøstende

Nej print du bare alt det ud du har lyst til .. og endnu et kram til
dig ..

> [...]
Teddy
> løber rundt deroppe og er omgivet af en masse legekammerater.

Ja regnbuebroen holder jeg meget af .. og den hjalp også mig i dagene
efter jeg havde måtte følge min elskede hund Sandra til regnbuebroen
... en ny hund/kat kan aldrig erstatte den man har mistet men jeg må
tilstå at Wupper, min 3 årige genbrugshund som jeg fik får snart 2 år
siden har hjulpet mig til at komme videre for hun har 100 % brug for
mig nu .. og havde jeg ikke haft hende var der meget hurtigt kommet en
ny lille hvalp ind i huset .. så måske er det den retning du skal
tænke i når nu du igen begynder at tænke fremad ..

Tænker på dig og føler med dig .. ord er så lidt og din sorg kan jeg
ikke bære for dig .. men vid jeg altid vil være der hvis du trænger
til at "snakke" og du må gerne skrive til min privatadr.

Endnu et kram fra Ami ..

Fra : S.J & L.T.

Dato : 16-01-02 00:53

Selv tak for de smukke ord; der med sikkerhed har berørt mange på dette
forum. Jeg håber inderligt at du hænger ved os og lader høre fra dig, hvis
du føler for dette...

Kærlig Hilsen

Linda