Erfaringer med Ericsson T28 søges
Fra : Kim Thomsen

Dato : 15-01-02 18:36

Jeg er ved at investere i en brugt Ericsson T28. Jeg har dog hørt at nogle
har mange problemer med denne tlf. Er der noget jeg skal være opmærksom på
(eks. software version).
Prisen er 600,- (incl lader og handsfree) for en brugt, er det for dyrt.

På forhånd tak

Mvh Kim Thomsen

Fra : Bill

Dato : 15-01-02 19:43

Alletiders telefon. Køb den bare!
Min har virket upåklageligt i 2 år. Har lige skiftet til en T39 - mangler
ord til at beskrive min begejstring.
Bill

Fra : Kim Thomsen

Dato : 16-01-02 07:50

"Bill" <sendmig@hotmail.com> wrote in message
> Alletiders telefon. Køb den bare!
> Min har virket upåklageligt i 2 år. Har lige skiftet til en T39 - mangler
> ord til at beskrive min begejstring.
> Bill

Ok, tak for beskeden. Da der ikke er flere der har skrevet vil jeg tolke det
som "intet nyt er godt nyt". Så T28'eren må være god nok.

Mvh Kim Thomsen

Fra : Peder Hansen

Dato : 16-01-02 09:18

Go for T39m - den er KANON !

Fra : Henrik H. A.

Dato : 16-01-02 12:24

> [...]
opmærksom på
> (eks. software version).
> Prisen er 600,- (incl lader og handsfree) for en brugt, er det for

T28 har mange børnesygdomme, som hverken T29 eller T39 åbenbart har. Du
kan komme ud for, at 28'eren pludselig går død og du kan ikke tænde den
eller lade den eller noget som helst. Derudover skal du regne med at
frontklappen på et eller andet tidspunkt skal skiftes - alt i alt
reparationer til omkring 1000,- indenfor et par år (hvis du er uheldig).
Regn heller ikke med nogen som helst support fra Ericsson hvis telefonen
går i stykker efter garantiperiodens udløb.

Men prisen taget i betragtning - så er det et godt tilbud !