E-Mail
webnoob 5265
X-Face
Fra : Ole Hanelius

Dato : 15-01-02 17:04

Hejsa

Jeg har forgæves forsøgt at tilføje X-Face
i Xnews reader. Tekststrengen har jeg fået genereret
på siden Online X-Face Converter: http://www.dairiki.org/xface/

Og den ser ud som nedenstående, men virker ikke

Er der nogen der evnt. kan se hvad jeg har gjort galt

Ole Hanelius
www.hanelius.com

Fra : Madsen

Dato : 15-01-02 17:09

Ole Hanelius skrev:

> $"IeS7l!GG(Uy7`e*ik_tDPO3^O$k`DY<WUt;PA=Uw|:Cn}Y,Nl"d1,tl=zC`cQx.#Bn

Det ser ud til den virker fint nok her.
Kan du ikke bare gå ind i Setup i Xnews (Ctrl + F1) og så indsæt-
te linien i Compose > Custom Headers?

Altså indsæt følgende:

Madsen.

Fra : Ole Hanelius

Dato : 15-01-02 17:21

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> Det ser ud til den virker fint nok her.
> Kan du ikke bare gå ind i Setup i Xnews (Ctrl + F1) og så indsæt-
> te linien i Compose > Custom Headers?

Det ser jo umiddelbart fint nok ud nu, jeg kunne
bare ikke selv se min Xface i egne indlæg
men det kan man måske ikke ?

Tak for svaret

Med venlig hilsen
Ole Hanelius
www.hanelius.com

Fra : Madsen

Dato : 15-01-02 17:25

Ole Hanelius skrev:

> Det ser jo umiddelbart fint nok ud nu, jeg kunne
> bare ikke selv se min Xface i egne indlæg
> men det kan man måske ikke ?

Jo, det burde du kunne.
Hvis du skifter til den nyere Xnews/L5, så kan du endda se dit
Xface i selve editorvinduet. Altså i det vindue hvor du forfatter
dine indlæg. Det mener jeg ikke man kunne i tidligere versioner.
Jeg kunne i hvert tilfælde ikke med den version jeg sad med før
version L5.

Madsen.

Fra : Ole Hanelius

Dato : 16-01-02 01:58

> [...]
> dine indlæg. Det mener jeg ikke man kunne i tidligere versioner.
> Jeg kunne i hvert tilfælde ikke med den version jeg sad med før

Jeg har nu opdateret og det var lige
det der skulle til, + et par andre
forbedringer oven i købet.

Tak for tippet

Ole Hanelius
www.hanelius.com

Fra : Madsen

Dato : 16-01-02 02:58

Ole Hanelius skrev:

> Jeg har nu opdateret og det var lige
> det der skulle til, + et par andre
> forbedringer oven i købet.

Ja, jeg synes også der er sket nogle finpudsninger i forhold til
den sidste version jeg sad med, som jeg dog aldrig fik prøvet ret
meget. (Jeg har ikke brugt Xnews ret længe.)

> Tak for tippet

Velbekom.

Madsen.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 15-01-02 18:49

Ole Hanelius <hanelius@mail.dk> skrev:

> Det ser jo umiddelbart fint nok ud nu, jeg kunne
> bare ikke selv se min Xface i egne indlæg
> men det kan man måske ikke ?

Det burde du kunne. Prøv evt. at tage et kig i xnews.ini og se om du i
[Display] sektionen har en XFace variabel, der er sat til 0. Du skal i
såfald enten ændre værdien til 1 eller fjerne linien helt.

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://tema.miljokemi.dk