TV-OUT til B&O fjernsyn
Fra : Anders Holst

Dato : 15-01-02 14:16

Hej!

Jeg har et Geforce256 med TV-Out udgang og et nyere B&O-fjernsyn med S-VHS
indgang (og SCART-indgang): Kan det passe, at TV-udgangen på computeren også
er S-VHS og jeg derfor blot kan forbinde de to med et S-VHS til S-VHS kabel?

Hvis ja, hvor meget koster sådan et?

Anders

Fra : Per Kristensen

Dato : 15-01-02 15:33

> [...]
også
> er S-VHS og jeg derfor blot kan forbinde de to med et S-VHS til S-VHS

Ja, det er det mest normale og giver bedste kvalitet.

125kr for et 10 meters S-VHS kabel hos http://av-connection.dk