DDR-RAM...Nu eller.......?
Fra : Gruppe 502

Dato : 15-01-02 09:11

Skal man købe DDR ram nu eller vente lidt....? Priserne er steget kraftigt,
men vil de stige mere endnu..?

Er der nogle der har erfaringer med følgende ram typer:

Apacer
Hynix
Kingston
Veritech

Disse er de billigste lige for tiden. Men er de FOR billige.....

Kasper

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 15-01-02 10:30

On Tue, 15 Jan 2002 09:10:42 +0100, "Gruppe 502" <nnha00@kom.auc.dk>
wrote:

> [...]
>Kingston
>Veritech
>
>Disse er de billigste lige for tiden. Men er de FOR billige.....

Jeg købte 2x512 MB Veritech DRR hos Prc-Data og de fungerer
fortrineligt i mit Asus A7A266. Så hvis du ikke overclocker og ikke
kører med alt for optimistiske ram indstillinger i din bios tror jeg
ikke du skal være bange for noget. De fleste underlige fejl opstår som
regel fordi folk skal presse deres ram alt for hårdt i bios
indstillingerne.

Hehe købte dem da de kostede 639 pr. stk De er steget støt lige siden.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-01-02 14:46

"Gruppe 502" <nnha00@kom.auc.dk> skrev:
> Apacer
Direkte mærkevare.
Bruger udelukkende selv Apacer.

> Hynix
Kender dem ikke.

> Kingston
Direkte mærkevare.

> Veritech
Billige ram, men har vist 10års garanti - så dårlige er de vel ikke..
Har selv købt 128MB PC133 til ældre maskine, de virker fint.

Venligst
Mikael

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 15-01-02 15:40

Hynix = Hyundai

Fra : -=Madsen=-

Dato : 15-01-02 16:16

Ja, he he...

"(: Marlboro Man :)" <kenneth_aka_marlboroman@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3c443f19$0$80495$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-01-02 22:14

"(: Marlboro Man :)" <kenneth_aka_marlboroman@hotmail.com>
> Hynix = Hyundai

Kender dem stadig ikke af erfaring

/Mikael

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 15-01-02 22:36

Heller ikke her, men de skulle være ganske gode. Kvaliteten skulle være
helt på højde med Apacer og Kingston.

--
(: MarlboroMan :)
134144219

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 15-01-02 22:49

> Hynix = Hyundai

Jep, og i.flg. SHG er det (citat www.shg.dk begynd) noget af de bedste
ram i verden.(citat slut). De bruger kun deres egne ramkredse, og levere
ogsa* til andre ram-producenter

Ang. prisen, sa* ved jeg ikke om de stiger yderligere, men vi skal nok
desv?rre ikke regne med at de falder forel?big, da det jo ikke er en
"naturlig" prisstigning der skyldes tilf?ldigheder, men derimod at
producenterne har ska*ret produktionen med, netop men henblik pa* at
presse priserne op :(

Thomas