I stå i Wolfenstein
Fra : Steen J

Dato : 15-01-02 04:03

Hei

Jeg kan ikke finde ud af at komme videre i Wolfenstein. Jeg er kommet ned
med tovbanen, men kan ikke komme videre derfra. I maskinrummet er bagest en
dør, som ikke kan åbnes (ingen hint-hånd). Jeg formoder, at det er igennem
den dør, at jeg skal videre, men hvordan får jeg døren op? Hvordan kommer
jeg videre?

--
/Steen J

Fra : Coach

Dato : 15-01-02 10:22

Hæææ - jeg er ikke helt sikker (det er jo længe siden jeg var på den
level),
men jeg tror nok du skal lede efter et gitter i lofts højde oven over en af
maskinerne.
Jeg mener jeg kom videre på den måde.

Gi' lige lyd når du er kommet videre, ellers skal jeg prøve at køre igennem
igen.

--
mvh / best regards
Brian Jensen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-01-02 11:40

> [...]
> level),
> men jeg tror nok du skal lede efter et gitter i lofts højde oven over en

den er vist god nok... op på taget og ned derfra

sniper_Nolight

Fra : Steen J

Dato : 16-01-02 07:22

Det hjalp. Tak.