Mus fryser
Fra : Christian Meyer

Dato : 14-01-02 23:48

Min trådløse Logitech Cordless Wheel mus er begyndt at 'fryse'
spontant i ca. 10 sek. for så at virke 10 sek.. Det er ikke hver geang
jeg bruger 'puteren men nærmest tilfældigt.
Den har kørt problemfrit i 1 måned siden jeg installerede Win XP og
problemet opstod uden at jeg har installeret nogen form for ny
hardware. Jeg har prøvet at skifte batterier uden held. Der er ingen
konflikter under enhedshåndtering.

Jeg bruger XP's medfølgende drivere.

Hvad sker der?

Mvh. Christian Meyer

Fra : Carsten

Dato : 15-01-02 00:32

Prøv at flytte din modtager lidt væk fra skærm og PCer

Fra : Peter Rinder

Dato : 15-01-02 11:36

> Hvad sker der?

Jeg har oplevet lidt det samme. Nogle gange hjælper det at flytte modtageren
lidt rundt, men en gang hjalp det først da jeg geninstallerede XP.

/Peter