Trådløst headset
Fra : Henrik Petersen

Dato : 14-01-02 19:06

Hej NG!
Dette er måske lidt OT, men jeg ved ikke hvor jeg ellers skal spørge.
Jeg har tænkt mig at gå ud og investrere i et trådløst headset. Det skal
give en suveræn lyd, helst kun række gennem flere rum (murstens hus), ikke
være alt for dyrt.
Ved hvad jeg skal gå efter?

vh
Henrik

Fra : Gitte og Michael

Dato : 15-01-02 21:22

indtil videre tror jeg kun at "sennheiser" har lavet noget der virker efter
hensigten, men de koster omkring 800,-