tenerife
Fra : Jesper

Dato : 14-01-02 17:30

hej hej

vi tager til tenerife om et par uger og skal bo på green golf resort, los
chritianos.

er der nogen der kan fortælle noget om området hvad bør man se opleve

--
Med Venlig Hilsen

Jesper Greiffenberg

ICQ: 22908727
Pimpf@pedal.dk

Fra : Stretch

Dato : 14-01-02 19:59

"Jesper" <Pimpf@pedal.dk> wrote:
>hej hej
>vi tager til tenerife om et par uger og skal bo på green golf resort, los
>chritianos.
>er der nogen der kan fortælle noget om området hvad bør man se opleve
----------------
Her er et par forslag:
-Tag på en sejltur med en af udflugtsbådene fra Los Chistianos og se
hvaler (grinde) og delfiner.
- Kør en tur op til Teide. Det er billigt at leje bil på Tenerife - en
5-600 kr for tre dage.
- Evt en heldagstur til La Gomera. Jeg er selv blevet anbefalet det,
men har ikke prøvet det endnu.
.....og nyd det gode vejr!

mvh Kristian

---- Kristian.

Fra : Per Kyhn

Dato : 15-01-02 18:40

Hvis I lejer bil kan det absolut anbefales at tage en tur til den lille by
Masca ude i Tenerifes nordvestlige hjørne.
Drej til venstre i byen Santiago del Teide. Efter en del bjergkørsel kommer
man til Masca, som ligger utroligt flot imellem bjergene. Der ligger også en
lille restaurant. Det er et perfekt sted til at spise frokost eller bare
nyde udsigten over en øl.
Med venlig hilsen
Per Kyhn

Fra : Christina

Dato : 16-01-02 11:41

Jeg anbefaler altså lige denne side igen, den omhandler også Tenerife:
http://w1.1445.telia.com/~u144500107/