Hvilket program er det bedste at bruge til~
Fra : !G!

Dato : 14-01-02 17:24

skrive ANSI C i ?
Jeg er gået fra at bruge Turbo C++ til Borland C++ 5.02 til windows.
I sær Borlands Turbo C++ er sløv at "danse" med.
Men C++ 5.02, selvom den er til windows, så er den lidt mærkelig engang
imellem.

Findes der andre windows kompatible programmer, som virkelig er gode at
skrive/compilere o.s.v med.

Venlig hilsen
!G!

Fra : Morten Brix Pedersen

Dato : 14-01-02 21:20

!G! wrote:

> skrive ANSI C i ?

En tekst editor og et godt kendskab til ANSI C er den bedste måde at
_skrive_ ANSI C.

gcc skulle vist også findes til Windows i en eller anden form, men jeg
kender ikke rigtig til det da jeg kører Linux.

- Morten.

Fra : Henrik Hansen

Dato : 15-01-02 09:25

findes i fineste form på http://cygwin.com