Spørgsmål vedr. AMD XP 1900+
Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 14-01-02 17:18

Jeg sidder lige og kigger på edbpriser.dk og der kan jeg se at ovennævnte
fås i 2 ver., en box og en "alm" ver.
Hvad får jeg for pengene ved at købe en box frem for den alm. ver.?
Box ver. koster 572 mere end den "alm" ver.

Mvh,

--
(: MarlboroMan :)
134144219

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 14-01-02 17:27

Okay, jeg svarer lige mig selv. Den indeholder en CPU-køler.

Kan nogen så svarer mig på HVILKEN køler der følger med og om den er noget
værd?

Mvh,

--
(: MarlboroMan :)
134144219

Fra : Locudo

Dato : 14-01-02 18:10

Den box ver. er med køler fra amd,
kan ikke betale sig.

Locudo

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-01-02 11:54

"(: Marlboro Man :)" <kennethdenmark@hotmail.com> skrev:
> Jeg sidder lige og kigger på edbpriser.dk og der kan jeg se at
> ovennævnte fås i 2 ver., en box og en "alm" ver.
> Hvad får jeg for pengene ved at købe en box frem for den alm.
> ver.?

En boxed cpu er med køler.

/Mikael