hvordan analyserer man hastigheden af graf~
Fra : Nikolaj østergaard J~

Dato : 14-01-02 16:25

hvordan analyserer man hastigheden af grafikkortet

findes der noget software til dette

nøj

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 14-01-02 16:51

"Nikolaj østergaard Jensen" wrote:

> hvordan analyserer man hastigheden af grafikkortet

Kører et program - hvilket kommer an på typen af opgaver som man ønsker
at teste for.

> findes der noget software til dette

Masser. Q3Bench, ViewPerf, 3dMark, UTBench, VillageMark....

Læs en test af grafikkort eller kig på hvad der bliver skrevet om her i
gruppen, så bliver du klogere.

Mvh

Bruno

Fra : Bjørn Petersen

Dato : 15-01-02 12:34

> Masser. Q3Bench, ViewPerf, 3dMark, UTBench, VillageMark....

Hvordan kører man Q3Bench?
Skal man have ekstra software eller er det nok at have Q3?

Bjørn

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 15-01-02 12:42

"Bjørn Petersen" wrote:

> Hvordan kører man Q3Bench?
> Skal man have ekstra software eller er det nok at have Q3?

Der er et lille værktøj som man benytter sammen med Q3 som gør det let
at teste forskellige opsætninger igen og igen, se
http://www.g256.com/guides/Q3Bench/ for mere info.

Mvh

Bruno

Fra : Bjørn Petersen

Dato : 15-01-02 13:13

> Der er et lille værktøj som man benytter sammen med Q3 som gør det let
> at teste forskellige opsætninger igen og igen, se
> http://www.g256.com/guides/Q3Bench/ for mere info.

Hmm...
Den kræver en demo for at køre. Jeg har ikke nogen demo. x(

Bjørn

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 15-01-02 17:01

"Bjørn Petersen" wrote:

> Hmm...
> Den kræver en demo for at køre. Jeg har ikke nogen demo. x(

Er der ikke en demo001.dm?

Ellers kan du bare optage en.

Mvh

Bruno

Fra : Bjørn Petersen

Dato : 15-01-02 17:33

> Er der ikke en demo001.dm?

Nix!

Kan du ikke maile mig en?

Bjørn

Fra : C & H

Dato : 14-01-02 17:29

Her kan du finde benchmarkprogrammer til næsten alle behov.

http://www.bhq.f2s.com