Flyrejse til Shanghai
Fra : Kenneth Bojsen

Dato : 14-01-02 13:07

Hej NG,

Jeg skal på en forretningsrejse til Kina / Shanghai her senere på måneden

Vi skal rejse med Lufthansa, men på Economy class.... Er der nogle der har
erfaringer med Lufthansa's economy class på så lange rejser ? Er der
udholdeligt, eller skal vi bestille en flaske vodka og håbe på at sove de
15-18 timer ?

Ser frem til jeres svar.

Mvh
Kenneth Bojsen

ps: Håber det er den bedste gruppe at spørge i, kunne ikke finde en bedre

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 14-01-02 16:34

Hej,

LH er ikke de værste, men du kan faktisk spørge et bedre sted.
Rec.travel.air ved alt!! Jeg har kun prøvet 10 timer i Lufthansa. Det er
langt, men det går. Det er dog ulideligt, hvis man kommer til at sidde
inderst... Gåture er et must.

Kennet

Fra : Pierre Dragh

Dato : 15-01-02 10:59

Lufthansa har god service på economy, men de er en af de få selskaber der
ikke har små skærme i sæderne, men de viser en del film på store skærme(se
deres web site)
Men det med vodkaen er nu en god ide
Pierre

Fra : Kenneth Bojsen

Dato : 15-01-02 11:50

"Pierre Dragh" <pdragh@bigpond.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke har små skærme i sæderne, men de viser en del film på store skærme(se

Tak for jeres svar

Min fantastiske sekretær har netop fået vores leverandør i Kina til at
opgradere billetterne til Business, så det er jo fantastisk

Et andet lille spørgsmål: Jeg flyver SAS EuroBonus. Vil der være nogen
fordel i at melde sig ind i LH Miles & More, eftersom vi skal flyve med LH,
eller er der samme bonus ved alle Star Alliance partnere ?

Mvh
Kenneth

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 16-01-02 17:40

Det kan ikke betale sig at splitte miles op. Hvis du skal bruge points, er
det klart en fordel at være så høj status som muligt (fik business upgrade
på guldkort til Rio). Det opnår du ikke ved at være medlem to steder.
Desuden er det sværere at bruge points på andre selskaber end netop der hvor
points er optjent. De øvrige benefits får du altid, uanset selskab, ex,
adgang til lounge hos partnerselskaber. Mht antal points; jeg ved det ikke,
men tror, at det er det samme.

Kennet