Hjælp !! min computer starter af sig selv ~
Fra : Thomas

Dato : 14-01-02 12:57

Hej

Jeg har fået et spøjst problem med min pc. Den er begyndt at tænde af sig
selv.

Jeg kører win XP og det er kun når jeg vælger hibernate funktionen. Præcis
20 min efter at jeg har valgt hibernate så tænder pc'en igen. Alle
automatiske startup procedure i bios (modem onring, wake on lan osv.) er sat
til disable.

Er der noget i win xp der kan gøre at dette sker ?? Jeg har kørt med
installationen siden august og det er først her inden for de sidste par dage
at den er begyndt med det.

Hjælp !!

Thomas

Fra : Per Kristensen

Dato : 14-01-02 15:26

"Thomas" <autzen@REMOVETHISstofanet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der noget i win xp der kan gøre at dette sker ?? Jeg har kørt med
> installationen siden august og det er først her inden for de sidste par

Har du tjekket efter virus og poltergeists?

Nej ok seriøst. Du bruger ikke dail-up modem vel?

Fra : Peter Rinder

Dato : 14-01-02 16:42

Er din PC "jordet"?
Jeg ved ikke om det kan være det, men jeg kender en hvis PC ikke er jordet,
og nogle gange vil den ikke slukke før han slukker for sin
skrivebordslampe!!
Dvs. der godt kan foregå mystiske ting, hvis ens PC ikke er jordet.

/Peter