Til T39 brugere....
Fra : Simon Wiencken

Dato : 14-01-02 13:00

Kan i fortælle mig, om der findes en software opdatering til T39m???

Problemet er, at når jeg læser en SMS, så er det telefonnummeret og ikke
navnet på afsenderen der står på beskeden...?!?!

Hvis jeg går ind i min indbakke, så kan jeg se alle navnene på afsenderne,
men hvis jeg så læser én af beskederne, så går telefonen om til at vise
nummeret i stedet for...?!?

En af mine venner har næsten lige anskaffet sig en T39m, og hans telefon
kan godt vise navnet på afsenderen, når man læser en SMS besked...

Jeg har derfor mistanke til, at han har en software-opdatering, som jeg ikke
har...?!?

Hvordan ser jeres SMS-beskeder ud???

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 14-01-02 16:25

Det er lige præcis en software upgradering du skal bruge.

Så vidt jeg husker, så er denne fejl rettet fra R2M versionen.

Jeg fik min telefon opgraderet 2 gange hos Kurt Ovi, Åboulevarden Kbh.

mvh

Kamran

Fra : Morten Holberg

Dato : 14-01-02 18:14

Kamran Sarwar <KamranSarwar2000@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:zLC08.14377$aS.1967274@news010.worldonline.dk...
> [...]
>
> Så vidt jeg husker, så er denne fejl rettet fra R2M versionen.
>
> Jeg fik min telefon opgraderet 2 gange hos Kurt Ovi, Åboulevarden Kbh.

Er forretningen man har købt sin telefon i, forpligtiget til at foretage en
software opgradering forudsat man selvfølgelig har kvittering etc??

--
Morten Holberg

- In an interstellar burst im back to save the universe!!!

Fra : Simon Wiencken

Dato : 21-01-02 14:57

"Morten Holberg" <morten.holberg@get2net.dk> wrote in message

> Er forretningen man har købt sin telefon i, forpligtiget til at foretage en
> software opgradering forudsat man selvfølgelig har kvittering etc??

Nej... Men som regel, så bliver softwaren opdateret, hvis telefonen
bliver
sendt til reperation...

Hvis ikke der er noget galt med telefonen, så koster det cirka 225 +
moms at få en software opdatering...

Kan man forresten se nogen steder, hvilke rettelser der er i de
forskellige
software opdateringer...???