E-Mail
webnoob 5265
Fejlmeldimg i AGENT
Fra : Jens Gibe

Dato : 14-01-02 12:29

Jeg har fået en mail hvor jeg fint læser teksten, men underst er der
en lille boks der siger at der at det er et attachment på 1.9 kb.

Når jeg klikker på launch Attachment får jeg følgende vindue:

There is no application associated with MIME type aplication/ms-tnef

Hvad gør man så????? Helst i pap tak!!

MVH Woody

Fra : CHRistian

Dato : 15-01-02 00:02

Jens Gibe <jensgibe@email.dk>'s posting:

>There is no application associated with MIME type aplication/ms-tnef

SÅ vidt jeg ved, er det noget MIcrosoft-noget til at lave
formatering på mails, altså fx *fed* , _understreget_, /kursiv/ osv.

>Hvad gør man så????? Helst i pap tak!!

Du behøver ikke at gøre noget. Agent, og sikkert også andre
epost-programmer kan ikke forstå det alligevel. Du vil så bare få
vist en ganske alm. kun-tekst version af eposten.

HVis du *vil* se vedhæftningen, skulle dette stykke program kunne
gøre det http://www.fentun.com/ Har ikke selv prøvet det, så ved
ikke, om det er noget værd.

--
Derfor browseren Opera: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.html