Matrox G450 eller G550
Fra : Peter D.

Dato : 14-01-02 08:54

Jeg har prøvet engang, så jeg prøver lige igen. Sig til hvis der det ikke er
forståeligt nok
Jeg havde et matrox g450 kort med kabel som kunne tilsluttes SVHS, men samme
kabel til mit nye g550 virker åbenbart ikke (der er flimmer på skærmen). Der
findes
et kabel til G550 som også virker til G450, men er det samme kabel eller er
det et nyere
et som er bagudkompatibel ??

Mvh
Peter

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 14-01-02 11:57

"Peter D." wrote:

> [...]
> findes
> et kabel til G550 som også virker til G450, men er det samme kabel eller er

Har du prøvet at spørge Matrox? Dit spørgsmål er meget specifikt så chancen for
at nogen andre har prøvet og lige kommer forbi og ser dit indlæg er begrænset.

Mvh

Bruno