kabelnettet
Fra : Niels Svendsen

Dato : 13-01-02 23:37

En forsigtig forespørgsel (er helt ny her)
Vi har (boligforening med 432 lejligheder) fået et løst tilbud fra
Kabelnettet, det ser dyrt ud (kabler og teknik) men er der nogen her der har
erfaring med firmaet?
Jeg har set at der sidste år var en enkelt forespørgsel om samme emne, men
der var ikke nogle relevante svar.
MVH
--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Søren Blom

Dato : 14-01-02 16:26

"Niels Svendsen" <niels.svendsen@mail.dk> skrev
> [...]
> erfaring med firmaet?
> Jeg har set at der sidste år var en enkelt forespørgsel om samme emne, men

Så vidt jeg husker, så har Kabelnettet leveret til "Store huse" i Hvidover,
kan ikke umiddelbart finde en web-site på dem. Men prøv at led videre.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Morten Birkelund

Dato : 14-01-02 16:48

"Niels Svendsen" <niels.svendsen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Vi har (boligforening med 432 lejligheder) fået et løst tilbud fra
> Kabelnettet, det ser dyrt ud (kabler og teknik) men er der nogen her der

Tag hellere et kig på
http://www.bredbandsbolaget.dk

Jeg har 2 kollegaer som har det og har jeg kun hørt positivt om det.
En fiber ind er langt den bedste løsning, da den om 5 år stadig vil kunne
følge med.
Jeg har set en 10 Mbit forbindelse hos bredbandsbolaget og den køre uden
problemer
10 Mbit hvis serveren i den anden ende kan følge med.

Også selv om at din nabo er i gang med at prøve at downloade en kæmpe fil.

Med henhold til kabling så sørg for at få lavet et ordentligt netværk i
huset, da i sandsynligvis vil blive
meget glade for at det køre optimalt når der kommer bedre streaming
services.
Det er ikke gratis at få trukket kabler, men lad være med at få lavet en
halv løsning.

Deres oppetider skulle også være ok, jeg har ikke hørt noget brok fra de 2
og de plejer at brokke
sig med det samme hvis det ikke køre optimalt.

--
Morten Birkelund

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 14-01-02 17:14

In article <a1uuk5$9f6$1@sunsite.dk>, Morten Birkelund wrote:

> Tag hellere et kig på
> http://www.bredbandsbolaget.dk

BBB har mig bekendt annonceret at de ikke vil foretage flere
installationer i Danmark (noget med at der ikke var helt nok penge
hjemme i Sverige)

--
Andreas Plesner Jacobsen | There's only one everything.

Fra : Anders S...

Dato : 14-01-02 20:54

hvad med Dansk kabel tv??
www.dk-tv.dk
vi har dem her i Skanderborg og det køre bare derud. af har kun været nede
en enkelt eftermiddag siden juni 2001 da en eller anden skovl gravede et
kabel over nede i byen
Anders

--
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet..
sikkerhed?? se på www.sikker-surf.dk