mit tastetur 'forsvinder' i cs
Fra : Thomas Nedergaard

Dato : 13-01-02 22:16

Jeg håber der er nogen der ved hvorfor mit tastetur ligepludseligt
holder op med at virke. når jeg spiller counter strike. den gør det på
forskellige tidspunkter nogle gange virker det som om at det er
bestemte baner der gør det. Andre gange fungere alt fin for så lige
pludseligt at holde op med at fungere.
på forhånd tak

Fra : danni plougmann

Dato : 14-01-02 00:47

er dit tastatur trådløst.
nye batterier kunne måske hjælpe

Fra : Thomas Nedergaard

Dato : 14-01-02 12:08

On Mon, 14 Jan 2002 00:47:09 +0100, "danni plougmann"
<danni.plougmann@cool.dk> wrote:

>er dit tastatur trådløst.
>nye batterier kunne måske hjælpe
det er ikke trådløst, så det er nok ikke det

Fra : Thomas Nedergaard

Dato : 15-01-02 10:19

On Sun, 13 Jan 2002 22:16:00 +0100, Thomas Nedergaard
<thomasnedergaard@hotmail.com> wrote:

> [...]
>forskellige tidspunkter nogle gange virker det som om at det er
>bestemte baner der gør det. Andre gange fungere alt fin for så lige

Jeg tillader mig lige at skrive igen for, den har lige gjodt det
igen#¤%&%¤#/()=?
Jeg håber virkeligt at der er nogen der kan hjælpe mig. Og nej mit
tastetur er ikke trådløst, det er min mus, men det virke fint...

Hjæp
Thomas N

Fra : [SC] Muff Diver

Dato : 15-01-02 15:52

> [...]
> forskellige tidspunkter nogle gange virker det som om at det er
> bestemte baner der gør det. Andre gange fungere alt fin for så lige

Er du sikker på at stikket sider ordentligt i?????
Evt. brud/knæk på ledningen????

Fra : Thomas Nedergaard

Dato : 15-01-02 21:58

On Tue, 15 Jan 2002 15:52:10 +0100, "[SC] Muff Diver"
<Muff-Diver@sol.dk> wrote:

>Er du sikker på at stikket sider ordentligt i?????
>Evt. brud/knæk på ledningen????

Jeg er sikker på at stikket sider i og at ledningen er lige. det sker
også kun når jeg spiller cs????

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-02 20:39

On Tue, 15 Jan 2002 21:58:08 +0100, Thomas Nedergaard
<thomasnedergaard@hotmail.com> wrote:

>Jeg er sikker på at stikket sider i og at ledningen er lige. det sker
>også kun når jeg spiller cs????
Har du prøvet alt-tab, virker sommetider hvis fokus er blevet flyttet
fra hl
--
Simon