Hvor finder jeg OpenGl drivere til geforce~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-01-02 21:34

Jeg har prøvet på Nvidia's side men synes ikke rigtig jeg kan finde det der?

Mvh thomas

Fra : Jens Kronborg

Dato : 13-01-02 23:04

På internet.....tsk tsk

Fra : GearUP

Dato : 13-01-02 23:27

Mon ikke der skulle være det du søger her!!!!!!!
http://www.tweak.dk/

GearUP

"Jens Kronborg" <Jens@girlz.dk> skrev i en meddelelse
> På internet.....tsk tsk
Har du ikke lyst til at svare, så lad dog vær´ .. :-/ Der er ligesom
BONDERØVE nok i denne verden.........

Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-01-02 23:49

Det muligt det virker meget dumt det her, men på www.tweak.dk under Nvidia
drivers: http://www.tweak.dk/nvidia-wxp.php er der ingen af driverne der
specifikt henvender sig til Nvidia geforce3 ti 200 , men til detonator
(ELSA) og alt muligt andet volapyk.
Jeg har tidligere haft 3dfx voodoo1 og 2 og 3 og her gik man bare ind på
www.3dfx.com og hentede præcis den driver som passede til ens grafikkort.
Hvorfor kan man ikke (jeg kan ihvertfald ikke) finde en driver til: Nvidia
geforce3 ti 200 og nix weider??????+

Mvh Thomas

Fra : Karsten Borchers

Dato : 14-01-02 04:19

http://www.rivastation.com/go_e.htm?http://www.rivastation.com/treiber_1_e.h
tm
De har dem alle. (Det 4 er nyeste)
OpenGL og Direct3D er begge med i driveren.

Driverne er skrevet til hele Nvidias grafikkort palette. Der findes ingen
GF3 Ti200 specifikke drivere osv.

Karsten Borchers
www.simracing.dk

Fra : Karsten Borchers

Dato : 14-01-02 04:22

Ah, de pis lange url'er
http://www.rivastation.com/index_e.htm
Files -> Graphic Card Drivers -> Nvidia Reference drivers "Download"

Borchers

Fra : Dorthe \"Ang3lFire\"~

Dato : 14-01-02 14:09

> [...]
> drivers: http://www.tweak.dk/nvidia-wxp.php er der ingen af driverne der
> specifikt henvender sig til Nvidia geforce3 ti 200 , men til detonator
detenator er til gf kort og de sidste nyeste kan også bruges til gf3 hent
23.11 køre selv med den driver til mit gf3 ti 500

mvh

Dorthe

Fra : Thomas Hjort

Dato : 14-01-02 18:18

Når jeg kikker under detonator XP finder jeg tre: v21.81 (official)
v22.50
v23.11

hvilken en af dem bør jeg vælge?

Mvh Thomas

Fra : LB

Dato : 15-01-02 01:18

Du skal vælge 23.11 så har du hvad du skal bruge, dette forudsætter
selvfølgelig at du kører med XP, hvilket du ikke har skrevet noget om før
nu, men siden du nævner XP nu , så går jeg ud fa at det er det styrersystem
du bruger.

Desuden, så gør dig selv den tjeneste at hent den på Nvidias side, da du der
får en selvudpakkende udgave, men inden du installerer den, så afinstaller
den gamle i "tilføj/fjern programmer" derefter installerer du den nye og så
skulle der ikke være rester af den gl. driver der evt. kan lave bøvl.
Held og lykke.

Mvh LB

Fra : Dorthe \"Ang3lFire\"~

Dato : 15-01-02 02:44

> [...]
> den gamle i "tilføj/fjern programmer" derefter installerer du den nye og

> skulle der ikke være rester af den gl. driver der evt. kan lave bøvl.
den fra tweakup.dk er også selvudpakkende, det er bare den fra nvidia de har
lagt på deres side. Desuden overskrive xp som standard ældre gl drivers, det
er kun hvis det er omvendyt den spørg, så det burde ikke være nødsvendigt at
fjerne gamle drivers med tilføj/fjen har aldrig selv brugt det og har da
både prøvet at opgradere til en nyere drivere samt nedgradere til en ældre
uden problemer. Det er kun i win 98 dette kan give kvaler ved ikke at fjerne
gamle drivers.

mvh

Dorthe

Fra : Thomas Hjort