nyforelsket....
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-01-02 20:08

jeg har lige tabt mit hjerte endnu en gang*G*
denne gang til en udemis der hersker her i området.... jeg er ret overbevist
om at den rent racemæssigt er enten norsk skovkat eller maincoone...
hun er KÆMPE stor... sort og hvis med en sort plet på næsen eller hvis blis,
mave og ben... og hun er bare smuk.....
hun har den tykkeste lækre pelsman kan forestille sig... og så er hun
utrolig tillidsfuld og kælen... følger gerne med op på anden sal hos os bare
for lige at sige hej)

nu er det sådan at hun ( jeg troede faktisk det var en han indtil for få
minutter siden hvor jeg tjekkede*G*) efter al sansyelighed er ejet af en
anden her i blokken....
det konkluderer jeg dels ud fra hendes tilhold til blokken... dels hendes
tillidsfuldhed og sidst men ikke mindst hendes velplejede pels.... men
uuuhhh hvor er hun dejlig.....

er der nogen her der kan hjælpe mig med nogen karakteristika det kan hjælpe
mig med at afgøre hendes race??? hun er som sagt kæmpe stor... større end
sweety.... pelsen er tyk og blød.. ingen vildt stride dækhår....... farven
som beskrevet oven for..... og en koloenorm lang hale*G*

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-01-02 20:08

hov... lav hvis om til hvid*G*

Fra : kbdut

Dato : 13-01-02 21:51

"Sabina Hertzum" skrev d. 13-01-02 20:08 dette indlæg :
> hov... lav hvis om til hvid*G*
>
> --
> knus sabina
>
> behind every good woman,
> lies a trail of men...*SF*
> læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
>
> Hej Sabina.
Jeg er selv ejer af en main coone.
Stort hoved der er rundt hvor norsk skovkats er en smule mere spidst.
Halen er sjov da det er ligesom om hårene stritter ud til siden ikke
hele vejen rundt
altså flad over og underside, håber at det kan hjæpe dig lidt
med venlig hilsen
Karsten / kbdut

http://www.kandu.dk/

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-01-02 23:30

"kbdut" <kbdut.news@kandu.dk> wrote in message

> [...]
> hele vejen rundt
> altså flad over og underside, håber at det kan hjæpe dig lidt

ud fra din korte beskrivelse her må jeg faktisk konkludere at hun er norsk
skovkat... hun har nemlig en anelse spids ansigt og hendes hale er nærmest
rund og let busket hele vejen rundt....

Fra : Grit Wessel

Dato : 13-01-02 23:37

Hej Sabina

Hvad med et billede, hvis du kan fremskaffe sådan et?

Du må godt sende et til mig (gwessel@get2net.dk) eller også til dk.binaer
eller et link til en hjemmeside.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-01-02 23:36

"Grit Wessel" <wessel@mailme.dk> wrote in message
> Hej Sabina
>
> Hvad med et billede, hvis du kan fremskaffe sådan et?
>
> Du må godt sende et til mig (gwessel@get2net.dk) eller også til dk.binaer
> eller et link til en hjemmeside.

jeg kan prøve.. men mit digicam ligger desværre på amager lige nu så jeg må
lige have det hjem først.... jeg skal sige til lige så snart det er
fremskaffet og jeg kan godt slev smide det i binaer... ellers tak for
tilbuddet....

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-01-02 23:43

"Grit Wessel" <wessel@mailme.dk> wrote in message
> Hej Sabina
>
> Hvad med et billede, hvis du kan fremskaffe sådan et?
jeg tog lige et kik ind forbi din side... nu er jeg 100% sikker på at hun er
NFO......
hun ligner faktisk "din" bobby bingo RET meget.... bortset fra at hun har en
lidt skæv sort plet hen over næsen og snudebpartiet....