Datasuite til Nokia 6210??
Fra : IzNoGooD

Dato : 13-01-02 16:11

Jeg har fået af vide der skulle findes en Nokia datasuite version 4.0..
Men ifølge nokias site, er der kun 3.0
Nogen der har hørt om det???

Mit problem er at jeg skal have opdateret softwaren i den, og vil ikke miste
data.

Kan data suite tage et "dump" af hele telefonen, så man ikke mister noget..
Dvs. Indstillinger, Sms'er , Kontakter, Adresser o.s.v.....

Mvh Jens

Fra : Lars Klintholm

Dato : 13-01-02 17:10

IzNoGooD skrev:
> Jeg har fået af vide der skulle findes en Nokia datasuite version
> 4.0.. Men ifølge nokias site, er der kun 3.0
> Nogen der har hørt om det???

Det er ikke datasuite, men derimod PCSuite du skal have fat i. Og
den hedder 4.06 som sidste version, og kan hentes her:
http://forum.nokia.com/main/1,6668,5_5_6_1,00.html

Det er den der hedder ContentCopier.
Lars

Fra : Nick Christensen

Dato : 13-01-02 18:24

> Det er den der hedder ContentCopier.

Ellers kan BackupRestore hvert i fald. Det ligger på den CD der følger
med Nokia 6210. Den gemmer alt og er et lille hurtigt program.

Nyeste software til 6210 er forresten 05.44.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 13-01-02 19:02

"Nick Christensen" <dsl3327REMOVE@THISvip.cybercity.dk> wrote in message

> Ellers kan BackupRestore hvert i fald. Det ligger på den CD der følger
> med Nokia 6210. Den gemmer alt og er et lille hurtigt program.

.....Men kræver et datakabel..
Det gør PC suiten ikke.

/Dennis

Fra : IzNoGooD

Dato : 14-01-02 18:18

Tak for jeres svar.... lige hvad jeg skulle bruge...
Mvh IzNoGooD