altermativer til stofanet
Fra : Lars Ringgaard Krist~

Dato : 13-01-02 15:45

Jeg har også modtaget brevet fra stofa, og jeg synes også det er lige groft
nok med en stigning på 50%

Jeg betragter det ikke som tyveri, for min skyld må de tage den pris de har
lyst til, men med sådan en stigning mister de dog mig som kunde.

Jeg synes ikke produktet er mere værd end de 200kr./mdr., det sker alt for
tit at man ikke kan logge på.

Derfor søger jeg nu alternativer til Stofa

jeg bor i Aalborg, jeg ved ikke om det har nogen betydning?

Jeg har ikke det store behov for at downloade store filer, og en mega super
hurtig forbindelse er heller ikke noget krav.

Hastigheden skal dog være hurtigere end fx isdn

Det jeg søger er noget stabilt, der virker når man skal bruge det, og så
skal man betale for trafikken fremfor for minutterne.

Hvad koster den billigste stabile adsl løsning?

Og findes der andre alternativer?

Jeg forventer at det bliver dyrere end de 300 kr./mdr., men det er vel
markedsprisen for en stabil hurtig forbindelse?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-01-02 15:56

"Lars Ringgaard Kristensen" <LRK@POST.COM> skrev i en meddelelse
> Hastigheden skal dog være hurtigere end fx isdn

Så er det ADSL eller FWA du skal kigge efter

> Det jeg søger er noget stabilt, der virker når man skal bruge det, og

> skal man betale for trafikken fremfor for minutterne.

Langt de fleste ADSL-løsninger er med flatrate
Kun den billigeste BB|ADSL findes med trafikbetaling, men det er nærmest
blot et kuriosum

> Hvad koster den billigste stabile adsl løsning?

Definer stabil.
Den billigste er vist Tiscali's til 300 kr/md
Den billigste med overvågning mm. er nok Pro@ccess der starter ved 6-700
kroner (med overvågning og døgnsupport)

> Og findes der andre alternativer?

FWA som nævnt. Se Sonofons erhvervssider

Se desuden www.makr.dk/?adslvarianter

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Christian Joergensen

Dato : 13-01-02 15:58

Martin Højriis Kristensen <usenet@makr.dk> wrote:

> Definer stabil.
> Den billigste er vist Tiscali's til 300 kr/md

.... som dog også er ret stabil. Jeg har aldrig oplevet nedetid i det 1½ år
jeg har haft den.

--
Christian Jørgensen / It's so complicated, it can't crash.
http://www.razor.dk /

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 13-01-02 16:05

On Sun, 13 Jan 2002 15:58:13 +0100, Christian Joergensen
<mail@phpguru.dk> wrote:

>... som dog også er ret stabil. Jeg har aldrig oplevet nedetid i det 1½ år
>jeg har haft den.

Hvordan kører deres newsserver?

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Christian Joergensen

Dato : 13-01-02 16:21

Brian B. Christensen <nope@nope.nope> wrote:

> Hvordan kører deres newsserver?

Ret godt. Nu henter jeg ikke større binaries fra den, men tekstgrupperne
kører godt.

--
Christian Jørgensen / I wish you were a beer.
http://www.razor.dk /

Fra : S. Andersen

Dato : 13-01-02 15:56

256/128 (4*så hutig som ISDN) TeleDK Bredbånd koster 464,- og det er
inklusiv dit fastnets abbonement !

Og så er det med ubegrændset forbrug (in ya face STOFA)

Fra : N/A

Dato : 13-01-02 23:10

Fra : Thomas

Dato : 13-01-02 23:10

"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> wrote in message

--------------

Og så er det med ubegrændset forbrug

Den tror jeg til gengæld ikke på. Kilde?

--------------

Dette er snuppet fra TeleDanmarks side http://www.tele.dk/menu/sm2535.htm

Pris pr.måned inklusiv alm.telefonabonnement

Hastighed/Opkobling: 256/128 512/128 1024/256 2048/512

Ubegrænset forbrug: 464,-kr. 559,-kr. 659,-kr. 959,-kr.

Samtalepriser Dine samtaler foretager du til DanmarksPris.

Hilsen Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-01-02 23:52

Sun, 13 Jan 2002 23:09:34 +0100, skrev "Thomas"
<autzen@REMOVETHISstofanet.dk>:

>Samtalepriser Dine samtaler foretager du til DanmarksPris.

Telefonsamtaler er med tarifafregning [1], men forbruget på
nettet er frit.

[1] Favoritaftale er med i aftalen, så man får 15 % rabat på sine
telefonsamtaler.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 14-01-02 00:25

he he, jeg siger bare www.oncable.dk ....heldigt for dem som har tdc
kabel-tv, for det er sku billigt nok
http://www.oncable.dk/?UniversID=76

priser fra 149 pr måned MED FLAT RATE!!

- Rasmus

Fra : Jan H Larsen

Dato : 14-01-02 12:19

On Mon, 14 Jan 2002 00:24:54 +0100, "Rasmus Nielsen"
<elpollodiablo@ofir.dk> wrote:

>he he, jeg siger bare www.oncable.dk ....heldigt for dem som har tdc
>kabel-tv, for det er sku billigt nok
>http://www.oncable.dk/?UniversID=76
>
>priser fra 149 pr måned MED FLAT RATE!!
>
>- Rasmus

Dansk Kabel TV - Priser
       FlatRate 128 FlatRate 512 FlatRate 1024
Hastighed(Kbit/s) 128/64 512/256 1.024/512
Oprettelse(1) 495,- 495,- 495,-
Professionel installation(2) 695,- 695,- 695,-
Netkort/pc-opsætning (3) 300,- 300,- 300,-
Abonnement (4) 149,- 249,- 695,-

Detter er Flatrate, og 249,- for en 512/256 linie er ikke dårligt.

Med Venlig Hilsen
Jan Henning Larsen

Fra : Allan Olesen

Dato : 14-01-02 18:19

"Thomas" <autzen@REMOVETHISstofanet.dk> wrote:

>Dette er snuppet fra TeleDanmarks side http://www.tele.dk/menu/sm2535.htm

Ja, det var mig, der regnede forkert. Jeg slettede mit indlæg næsten i
samme minut, det var sendt, men det er ikke alle newsservere, der
accepterer cancels.

--
Allan Olesen, Lunderskov
"SNART is a registered trademark of TransNet."