Låsning af modem
Fra : Nex \(Formerly known~

Dato : 13-01-02 12:00

Mit nuværende modem opfører sig mildest talt noget besynderligt, og da jeg
pt ikke har råd til en ordentlig forbindelse, har jeg kigget på et modem til
70 kr. På pakken står der at det er låst til en internetudbyder i 6 måneder.
Kan det lade sig gøre, eller er det noget de påstår så folk skal instalere
deres forbindelse, som man så ikke kan opsige?

Mvh
Jakob Medgyesi

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-01-02 11:59

"Nex (Formerly known as Jakob, formerly known as Nex)"
<nexNOSPAM@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> På pakken står der at det er låst til en internetudbyder i 6 måneder.
> Kan det lade sig gøre

Ja

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Nex \(Formerly known~

Dato : 13-01-02 17:40

> Ja

Øv....

Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-02 18:29

> Øv....

MEN, hvis dette modem kan flashes OG du kan finde dets oprindelige software
UDEN operatørlås (forvalg) kan du flashe det til at virke UDEN den operatør,
der har "spædet til" for at få prisen ned - alt sammen ignorerende det
moralsk aspekt

/Chr

Fra : Nex \(Formerly known~

Dato : 13-01-02 23:49

> [...]
operatør,
> der har "spædet til" for at få prisen ned - alt sammen ignorerende det

Moralsk aspekt? Hvad er det?

Jakob