fuck dk
Fra : Wuzoo

Dato : 12-01-02 23:52

ja vi er 5 millioner dk'er
lad os finde sammen og kneppe hinanden i røven og klage over et eller andet.
Det jeg prøver at sige er: når du siger du kommer fra .dk så sig at
du er fra danmark et land hvor frie ånder bliver kneppet i røven...

nok om det, hvis du føler noget så mail til: diogenes@mail.gr

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 13-01-02 00:16

Wuzoo skrev:

> [...]
> andet. Det jeg prøver at sige er: når du siger du kommer fra .dk så
> sig at du er fra danmark et land hvor frie ånder bliver kneppet i

Endnu et eksempel på, hvorfor man skal holde sig fra stoffer...

--
Jonas Koch Bentzen

PHP-databaseklasse til PostgreSQL og MySQL:
http://understroem.dk/fasdab/

Fra : Gung Ho

Dato : 13-01-02 16:35

> Endnu et eksempel på, hvorfor man skal holde sig fra stoffer...
>
> --
> Jonas Koch Bentzen
>
> PHP-databaseklasse til PostgreSQL og MySQL:
> http://understroem.dk/fasdab/

LOL!!!

GH

Fra : Lars B.

Dato : 13-01-02 12:18

In article <3c40be10$0$35507$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
wuzoo@hotmail.com says...
> [...]
> Det jeg prøver at sige er: når du siger du kommer fra .dk så sig at
> du er fra danmark et land hvor frie ånder bliver kneppet i røven...

Er du blevet tabt som spæd ???

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Sogaard

Dato : 14-01-02 00:22

> Er du blevet tabt som spæd ???

han faldt sgu nok i gryden

Fra : Lars B.

Dato : 15-01-02 21:14

In article <a1t4t1$m2$1@news.cybercity.dk>, Sogaard76@hotmail.com says...

> han faldt sgu nok i gryden

Bare det ikke er den samme som Obelix faldt i, i sin tid