E-Mail
webnoob 5265
Nyhedsgrupper i Outlook?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-01-02 19:32

Understøtter Outlook 2000 (altså ikke Outlook Express) ikke
nyhedsgrupper? Jeg sidder og prøver at få en kammerat med på usenet,
men umiddelbart kan jeg ikke se nogle steder hvor jeg sætter Outlook
2000 op til det stads!

God weekend!

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/

Fra : Madsen

Dato : 12-01-02 20:26

Lasse Hedegaard skrev:

> Understøtter Outlook 2000 (altså ikke Outlook Express) ikke
> nyhedsgrupper?

Nej.

Madsen.

Fra : Doc Holliday

Dato : 13-01-02 13:55

On Saturday 12 January 2002 19:32 Lasse Hedegaard promulgated:

> [...]
> nyhedsgrupper? Jeg sidder og prøver at få en kammerat med på usenet,
> men umiddelbart kan jeg ikke se nogle steder hvor jeg sætter Outlook

Det emner jeg da. Det foregår gennem OE's newsmodul. Noget i stil med
View-Goto-News, Kan ikke helt huske titlerne, da jeg ikke har brugt Outlook
i en evighed.

/Mikkel
--

Doc Holliday - smothered [at] SPAMcop [dot] net
I´ve never been member #2561 of The Lumber Cartel [tinlc]

Fra : Lars Klintholm

Dato : 13-01-02 14:19

Doc Holliday skrev:
> On Saturday 12 January 2002 19:32 Lasse Hedegaard promulgated:

Nej ingen news i Outlook

> Det emner jeg da. Det foregår gennem OE's newsmodul. Noget i stil
> med View-Goto-News, Kan ikke helt huske titlerne, da jeg ikke har
> brugt Outlook i en evighed.

Der findes et menupunkt og en knap, som du skriver. Det eneste den
kan, er at åbne det program, der i Internetindstillinger er
defineret som standardnyhedslæser (OE, Xnews, Agent, Gravity eller
whatever). Knappen i Outlook er ikke mere bevendt end en genvej på
skrivebordet, det er lidt overdrevet at kalde det for et
nyhedsmodul IMHO.
Lars

Fra : Doc Holliday

Dato : 13-01-02 19:19

On Sunday 13 January 2002 14:19 Lars Klintholm promulgated:

> [...]
> whatever). Knappen i Outlook er ikke mere bevendt end en genvej på
> skrivebordet, det er lidt overdrevet at kalde det for et

Fuldstændig enig, jeg skød over.
Lever selv at lykkeligt liv online, uden Outlook eller OE.

/Mikkel