For varmt grafikkort (Asus V7700 Geforce 2~
Fra : Martin T.

Dato : 12-01-02 19:54

Hej alle

Har lige udskiftet mit Hercules Geforce 2 MX med ovenstående.

Tit når jeg spiller Empire Earth (1152x864x32), hvilket også kører flydende
sker det tit med mellemrum af 20-30 min at spillet "exit'er" til Windows XP
desktoppen.

Tyder det på et for varmt skærmkort?

Maskine:
AMD 1000@1400
Asus A7V133 rev. 1.05
512Mb RAM CAS2
Asus V7700 Geforce 2Ti 64Mb deluxe
Adaptec 2940UW (Plextor UltraPlex 32, Jaz 2Gb)
Soundblaster Audigy Platinum Ex
3Com 905B 10/100 NIC
18GB IBM Deskstar 22Gxp
40GB IBM Deskstar 60Gxp
Liteon 24/10/40 Brænder
Sony DVD DDU220

Kan huske at lignende skete for mig i gamle dage med mit pensionerede Orchid
Righteous Voodoo2 og det hjalp at nedtune det.

Nogen der har nogle ideer?

Mvh. Martin

Fra : Mythos

Dato : 12-01-02 20:46

"Martin T." <mt.inf@cbs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Orchid
> Righteous Voodoo2 og det hjalp at nedtune det.

Hvis du har mulighed for det, så prøv samme spil i Win98 og se om det samme
sker, bare et forslag.

Kim Larsen

Fra : MJBest

Dato : 13-01-02 13:55

Det kunne også godt være et problem med driveren til grafikkortet - der er
kendte problemer med f.eks. detonator 23.11. Prøv med en lidt ældre driver.

/MJBest