www.thewhiskyexchange.com
Fra : Stig Mogensen

Dato : 12-01-02 19:16

Hej,

Er der nogle herinde, der har erfaringer med at bestille whisky hos
ovennævnte?? Hvad sagde Told og Skat til det ?

Mvh

Stig Mogensen

Fra : Lisa Andersen

Dato : 15-01-02 00:33

Spændende link du har postet.
Jeg har ikke prøvet det, men hvis du gør må du meget gerne poste
resultaterne...Jeg er meget interesseret...
Jeg har tænkt mig snart at give en flaske whisky i vores lille whiskyklub,
og der er en Port Ellen jeg forfærdeligt gerne vil smage...*S*

Fra : Stig Mogensen

Dato : 15-01-02 12:14

Hej,

Ja, en Port Ellen er også på min liste
De gamle Ardbegs er jo også spændende, eller i den "billigere ende"har vi jo
Laphroaig 15 års, eller Bowmore 17 års, som også er gode(efter min smag).
Herhjemme er de dog lige rigeligt dyre. Men det bliver den vel under alle
omstændigheder hvis flaskerne skal importeres lovformeligt, og ikke forsøges
sendt gennem tolden i diskret indpakning.??

Jeg studerer pt. lystig Told og Skat´s hjemmeside, efter vejledning. Hvis
jeg sender en bestilling, poster jeg gerne resultatet her i NGen.

Mvh

Stig

Fra : Jakob Bruhns

Dato : 15-01-02 16:58