news-server mod betaling ?
Fra : Peter Heide

Dato : 12-01-02 19:16

Jeg er er pt. koblet op på news.12move.dk,news.difa.dk +
den bedste : multimedia.uncensored-news.com som jeg betaler ca $ 9 for pr.
mdr.

jeg går efter .mp3 grupperne:

De 2 danske er for at sige det mildt håbløse. Stort set ingen af de mange
indlæg virker.
kun dk.binaer.musik er ok.

Den amerikanske er meget fin men har det problem,som sikkert mere eller
mindre
alle news-server har, der mangler altid nogler filer.

Ikke meget sjovt at hive en cd ned med feks Beach Boys hvor der mangler 3-4
numre.

Hvilken dansk/udenlandsk news-server (med ell. uden betaling) har den
største,ved ikke om det er det rigtige ord; newsfeed ??

Fra : Deaster

Dato : 12-01-02 20:39

"Peter Heide" <peter@heide.1a.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvilken dansk/udenlandsk news-server (med ell. uden betaling) har den
> største,ved ikke om det er det rigtige ord; newsfeed ??

Prøv at sende en mail til www.bsa.org, de er helt vilde med den slags
spørgsmål.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Betin@

Dato : 12-01-02 20:45

peter@heide.1a.dk skrev...
> Hvilken dansk/udenlandsk news-server (med ell. uden betaling) har den
> største,ved ikke om det er det rigtige ord; newsfeed ??

Prøv at kigge i gruppen <news:alt.binaries.news-server-comparison>

Betin@

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-01-02 22:32

"Peter Heide" <peter@heide.1a.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken dansk/udenlandsk news-server (med ell. uden betaling) har den
> største,ved ikke om det er det rigtige ord; newsfeed ??

Teledanmark, har vist Danmarks største newsfeed... De har vel efterhånden
omrkring 10 TB lagerplads... Men tilgengæld, er man også nød til at være
udbyder hos dem.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-01-02 22:35

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:3c40aebd$0$17233$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
efterhånden
> omrkring 10 TB lagerplads... Men tilgengæld, er man også nød til at

Det er vist nok at være kunde

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 12-01-02 23:02

"Peter Heide" <peter@heide.1a.dk> wrote Sat, 12 Jan 2002 19:15:47
+0100 :

>Hvilken dansk/udenlandsk news-server (med ell. uden betaling) har den
>største,ved ikke om det er det rigtige ord; newsfeed ??

Det manglende ord må være "completeness".

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Ibrahim

Dato : 18-03-02 22:56

Easynews (www.easynews.com) har så vidt jeg ved den største retention (50
dage) - dvs de gemmer alle posts (også alle binære og de danske!) i 50 dage.

Det koster pt 9,98$/md.

Christian

Fra : Mogens

Dato : 19-03-02 08:42

On Mon, 18 Mar 2002 22:56:07 +0100, "Ibrahim"
<glakfasg@blop.dop.dot.kom> wrote:

>Easynews (www.easynews.com) har så vidt jeg ved den største retention (50
>dage) - dvs de gemmer alle posts (også alle binære og de danske!) i 50 dage.
>
>Det koster pt 9,98$/md.

Ja, Easynews kan varmt anbefales. Jeg har brugt den i halvandet år
og det kører perfekt.

Det skal dog lige bemærkes at de $10 giver ret til at hente 6 GB/md.
Vil du hente mere må du betale $10 igen, men så tæller den så også
måneden fra den dag. Men der kan jo også hentes en del mp3 filer
før du når op på 6 GB

Mvh Mogens