Blæser til geforce 2 mx
Fra : Zed

Dato : 12-01-02 17:43

min blæser på min geforce 2 mx er begyndt at larme...og vil gerne udskifte
den..er det sårn lige til og hvilken blæser kan anbefales ? (vil ikke miste
pcikort plads pga for stor blæser)

-Zed

Fra : Peter Rinder

Dato : 12-01-02 18:28

Har du prøvet at pille den af?
Jeg har hørt om flere der har gjort det uden nogen som helst problemer.
Selv kører jeg med et ASUS V7100, der kun kører med passiv køling,
så det kan du jo prøve.
Det er ihvertfald støjsvagt : )

/Peter

Fra : Lars-Michael Lunde

Dato : 13-01-02 04:11

Hvis du er interesseret i en støjsvag køler er svaret måske en papst
blæser - http://asp.webconsult.dk/vareinfo.asp?VareID=80 - 18 db skulle
være til at overkomme :)

/Lars

Fra : Kenneth

Dato : 13-01-02 05:23

"Zed" <zed@secret.dk> skrev i en meddelelse
> min blæser på min geforce 2 mx er begyndt at larme...og vil gerne udskifte
> den..er det sårn lige til og hvilken blæser kan anbefales ? (vil ikke
> [...]

Min er født uden blæser Creative GF2mx 400

Kenneth

Fra : Villy Jensen

Dato : 13-01-02 10:56

> min blæser på min geforce 2 mx er begyndt at larme...og vil gerne udskifte
> den..er det sårn lige til og hvilken blæser kan anbefales ? (vil ikke
miste
> pcikort plads pga for stor blæser)

Se billedet af ductfri og støjsvag CPU og GPU ventillatorer på
http://www.tweakmax.com/html/fanmod/fanmod-3.cfm

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy