Tualatin -> slot 1
Fra : Esben

Dato : 12-01-02 16:22

Er der nogen der med held har prøvet denne kombination:

Asus P2B
Intel Celeron 1200mhz Tualatin
PL-iP3/T tualatin/slot 1 converter
http://www.powerleap.com/Products/iP3T.htm

--
Esben

Fra : Peter Pan

Dato : 12-01-02 17:06

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der med held har prøvet denne kombination:
>
> Asus P2B
> Intel Celeron 1200mhz Tualatin

Da P2B serien fra asus ikke kan køre med 1100 MHz P3'ere og Celeron'er (pgr.
en bios bug), vil jeg være bekymret for denne kombi.

Men måske virker det...

Mvh
Anders

Fra : Esben

Dato : 13-01-02 00:08

"Peter Pan" <.@anders.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
(pgr.
> en bios bug), vil jeg være bekymret for denne kombi.

Ja måske - jeg læste andetsteds at asus p2b-ds virker med kombinationen, men
derfor behøver et alm. p2b jo ikke at virke :/

--
Esben

Fra : Trickysparrow

Dato : 12-01-02 18:17

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> wrote in message
> Er der nogen der med held har prøvet denne kombination:

> [...]

Har du set nogen steder i DK hvor man kan købe en
PL-IP3/T konv??. Har hørt den skulle være pisse dyr.

Martin.

Fra : dansk

Dato : 13-01-02 00:35

der står ellers incompatibel på deres side ved P2B
jens