Hastighed ned?
Fra : Sørensen

Dato : 12-01-02 16:25

Hej, jeg har et gammelt - men i familien populært - spil, "cd-man", en flot
version af pacman, spøgelser, hajer og andet, som der skal navigeres
imellem.
MEN - det kan jo slet ikke køre på nutidens computere. Det er vel helt
tilbage fra windows 3.1 tiden, vil jeg tro.
Findes der nogen muligheder at så at sige sætte hastigheden ned til sådan et
spil, så det ikke gennemkører sig selv på et split sekund?
Min pc: 1400 mhz, 512 mb ram, windows .XP. (Og XP funktionen med at køre
gamle spil er slet ikke tilstrækkelig)
Tak for gode råd.
P.Sørensen

--
1400 mhx AMD, 512 mb ram, 30 GB HD, Windows XP home (da), IE+OE 6.0.

Fra : Frost

Dato : 12-01-02 16:30

"Sørensen" <ps@vestnet.dk> wrote in message
> [...]
> P.Sørensen
>
> --
> 1400 mhx AMD, 512 mb ram, 30 GB HD, Windows XP home (da), IE+OE 6.0.

Programmer som CPUKiller eller MoSlow har jeg selv haft meget glæde af mht.
gamle spil. Med en søgning på www.google.com kan der sikkert findes en masse
sider med disse 2 programmer.