Deling af en Stofanet forbindelse ??
Fra : NF

Dato : 12-01-02 13:48

Jeg har to computere i huset - en til mig og en til mine børn. Når jeg
nu får stofanet - kan jeg så dele forbindelsen - fra min computer til
børnenes ? Hvordan - med en hub eller ?

Niels

Fra : Dennis Vinther

Dato : 12-01-02 18:15

> Hvordan - med en hub eller ?

Du skal enten:
1. Bruge en router
2. Sætte en af computerene op til at dele internetforbindelsen (Denne
computer skal så være tændt for at den anden computer har adgang til
internettet)

Fra : Jesper Sloth

Dato : 14-01-02 22:35

"Dennis Vinther" <drvi00@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 2. Sætte en af computerene op til at dele internetforbindelsen (Denne
> computer skal så være tændt for at den anden computer har adgang til

Hej

Hvorfor er det lige at man ikke kan bruge en hub til stofanet?
Er der også noget med at trafikken også går på Internettet og tæller som
forbrug der?

Mvh

Jesper

Fra : Peter Tirsek

Dato : 15-01-02 00:27

Fra : MicJen

Dato : 14-01-02 21:30

Hej!
Du kan også købe en lille computer, og så få noget software, som virker
ligesom en router...
Jeg gør dog det at jeg har en til at køre som server (som forslag nr. 2 i
forgående indlæg) som så skal være tændt...
Mvh
Micahel