|
| Stofanet og min bare røv Fra : Bjørn og Betina |
Dato : 12-01-02 12:25 |
|
En ting er at de sætter prisen op med 50%, men for os der næsten lige har
betalt for oprettelse under forudsætning af at det var rimlig billigt, kan
jeg bare ikke accectere det.
Endvidre ghar de et af landets dårligste systemer, der går jo ikke en uge
uden at man eneten ikke kan komme på eller at mail ikke virker, og for ikke
at snakke om deres news. Jeg håber at de midster en masse kunder på det, jeg
opsiger mit på mandag.
| |
Martin Højriis Krist~ (12-01-2002)
| Kommentar Fra : Martin Højriis Krist~ |
Dato : 12-01-02 13:27 |
|
"Bjørn og Betina" <Ingebrigtsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3c401c85$0$214$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> En ting er at de sætter prisen op med 50%, men for os der næsten lige
har
> betalt for oprettelse under forudsætning af at det var rimlig billigt,
kan
> jeg bare ikke accectere det.
Du har da accepteret kundevilkårene der giver dem mulighed for det...
--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
| |
Anders Bystrup (12-01-2002)
| Kommentar Fra : Anders Bystrup |
Dato : 12-01-02 16:03 |
|
Du kan bare opsige abonnomentet. I brevet giver de mulighed for at opsige
inden slutningen af jan.
Det overvejer jeg kraftigt at gøre.
Anders
"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in message
news:3c402f7b$0$17230$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Bjørn og Betina" <Ingebrigtsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:3c401c85$0$214$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> > En ting er at de sætter prisen op med 50%, men for os der næsten lige
> har
> > betalt for oprettelse under forudsætning af at det var rimlig billigt,
> kan
> > jeg bare ikke accectere det.
>
> Du har da accepteret kundevilkårene der giver dem mulighed for det...
>
> --
> Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
> http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
>
>
| |
[: Cum get som' :] (20-01-2002)
| Kommentar Fra : [: Cum get som' :] |
Dato : 20-01-02 23:08 |
|
Du skal have haft stofa 6 mdr. før du kan opsige det
"Bjørn og Betina" <Ingebrigtsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3c401c85$0$214$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> En ting er at de sætter prisen op med 50%, men for os der næsten lige har
> betalt for oprettelse under forudsætning af at det var rimlig billigt, kan
> jeg bare ikke accectere det.
>
> Endvidre ghar de et af landets dårligste systemer, der går jo ikke en uge
> uden at man eneten ikke kan komme på eller at mail ikke virker, og for
ikke
> at snakke om deres news. Jeg håber at de midster en masse kunder på det,
jeg
> opsiger mit på mandag.
>
>
| |
Quarter (21-01-2002)
| Kommentar Fra : Quarter |
Dato : 21-01-02 14:45 |
|
De skriver i deres brev med hensyn til prisstigningen:
"Hvis du på beggrund af de nye priser ønsker at opsige dit abonnement, skal
du sende en skriftlig opsigelse til Telia Stofa inden udgangen af januar
2002"
"[: Cum get som' :]" <puttitat@stofanet.dk> wrote in message
news:3c4b401c$0$246$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Du skal have haft stofa 6 mdr. før du kan opsige det
> "Bjørn og Betina" <Ingebrigtsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:3c401c85$0$214$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> > En ting er at de sætter prisen op med 50%, men for os der næsten lige
har
> > betalt for oprettelse under forudsætning af at det var rimlig billigt,
kan
> > jeg bare ikke accectere det.
> >
> > Endvidre ghar de et af landets dårligste systemer, der går jo ikke en
uge
> > uden at man eneten ikke kan komme på eller at mail ikke virker, og for
> ikke
> > at snakke om deres news. Jeg håber at de midster en masse kunder på det,
> jeg
> > opsiger mit på mandag.
> >
> >
>
>
| |
Realbobb (21-01-2002)
| Kommentar Fra : Realbobb |
Dato : 21-01-02 19:25 |
|
Selvfølgelig kan man opsige sit Stofa internet inde den egentlige
opsigelsesperiode er gået. Det svarer jo til at bestille en ny bil, hvor der
bliver underskrevet en kontrakt. Når bilen så skal hentes, er den blevet
150.000 dyrere... Det holder jo ingen steder. Så - det er bare med at hoppe
med på vognen, for den er nu godt nok den største svinestreg, som stofa har
lavet. Jeg kunne acceptere en prisstigning på f.eks. 25 kr/md de næste fire
år...
martin
"[: Cum get som' :]" <puttitat@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3c4b401c$0$246$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Du skal have haft stofa 6 mdr. før du kan opsige det
> "Bjørn og Betina" <Ingebrigtsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:3c401c85$0$214$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> > En ting er at de sætter prisen op med 50%, men for os der næsten lige
har
> > betalt for oprettelse under forudsætning af at det var rimlig billigt,
kan
> > jeg bare ikke accectere det.
> >
> > Endvidre ghar de et af landets dårligste systemer, der går jo ikke en
uge
> > uden at man eneten ikke kan komme på eller at mail ikke virker, og for
> ikke
> > at snakke om deres news. Jeg håber at de midster en masse kunder på det,
> jeg
> > opsiger mit på mandag.
> >
> >
>
>
| |
Thomas Jensen (29-01-2002)
| Kommentar Fra : Thomas Jensen |
Dato : 29-01-02 22:05 |
|
On Mon, 21 Jan 2002 19:24:40 +0100, "Realbobb"
<martin_t_j@hotmail.com> wrote:
>Selvfølgelig kan man opsige sit Stofa internet inde den egentlige
>opsigelsesperiode er gået.
Ja, du kommer bare til at betale for den resterende tid. Hvis du så
ikke bruger det, bliver det antal måneder x 60,-
> Det svarer jo til at bestille en ny bil, hvor der
>bliver underskrevet en kontrakt. Når bilen så skal hentes, er den blevet
>150.000 dyrere...
Telia Stofa giver jo, netop pga. de ændrede vilkår, mulighed for at
opsige abonnementet inden udgangen af januar.
> Det holder jo ingen steder.
Det kan du tro det gør - for har man skrevet under på en kontrakt hvor
reglerne omkring opsigelse er anført, er man bundet af det.
/Thomas
--
Thomas Jensen
"Any technology distinguishable from magic is not sufficiently advanced."
| |
|
|