Stofanet og min bare røv
Fra : Bjørn og Betina

Dato : 12-01-02 12:25

En ting er at de sætter prisen op med 50%, men for os der næsten lige har
betalt for oprettelse under forudsætning af at det var rimlig billigt, kan
jeg bare ikke accectere det.

Endvidre ghar de et af landets dårligste systemer, der går jo ikke en uge
uden at man eneten ikke kan komme på eller at mail ikke virker, og for ikke
at snakke om deres news. Jeg håber at de midster en masse kunder på det, jeg
opsiger mit på mandag.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-01-02 13:27

"Bjørn og Betina" <Ingebrigtsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> betalt for oprettelse under forudsætning af at det var rimlig billigt,

Du har da accepteret kundevilkårene der giver dem mulighed for det...

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Anders Bystrup

Dato : 12-01-02 16:03

Du kan bare opsige abonnomentet. I brevet giver de mulighed for at opsige
inden slutningen af jan.
Det overvejer jeg kraftigt at gøre.

Anders

Fra : [: Cum get som' :]

Dato : 20-01-02 23:08

Du skal have haft stofa 6 mdr. før du kan opsige det

Fra : Quarter

Dato : 21-01-02 14:45

De skriver i deres brev med hensyn til prisstigningen:

"Hvis du på beggrund af de nye priser ønsker at opsige dit abonnement, skal
du sende en skriftlig opsigelse til Telia Stofa inden udgangen af januar
2002"

Fra : Realbobb

Dato : 21-01-02 19:25

Selvfølgelig kan man opsige sit Stofa internet inde den egentlige
opsigelsesperiode er gået. Det svarer jo til at bestille en ny bil, hvor der
bliver underskrevet en kontrakt. Når bilen så skal hentes, er den blevet
150.000 dyrere... Det holder jo ingen steder. Så - det er bare med at hoppe
med på vognen, for den er nu godt nok den største svinestreg, som stofa har
lavet. Jeg kunne acceptere en prisstigning på f.eks. 25 kr/md de næste fire
år...

martin

Fra : Thomas Jensen

Dato : 29-01-02 22:05

On Mon, 21 Jan 2002 19:24:40 +0100, "Realbobb"
<martin_t_j@hotmail.com> wrote:

>Selvfølgelig kan man opsige sit Stofa internet inde den egentlige
>opsigelsesperiode er gået.

Ja, du kommer bare til at betale for den resterende tid. Hvis du så
ikke bruger det, bliver det antal måneder x 60,-

> Det svarer jo til at bestille en ny bil, hvor der
>bliver underskrevet en kontrakt. Når bilen så skal hentes, er den blevet
>150.000 dyrere...

Telia Stofa giver jo, netop pga. de ændrede vilkår, mulighed for at
opsige abonnementet inden udgangen af januar.

> Det holder jo ingen steder.

Det kan du tro det gør - for har man skrevet under på en kontrakt hvor
reglerne omkring opsigelse er anført, er man bundet af det.

/Thomas

--
Thomas Jensen

"Any technology distinguishable from magic is not sufficiently advanced."