Font ved redigering af JTable-celler
Fra : Lars

Dato : 12-01-02 12:12

Hej alle

Et lille kort spørgsmål:

I min JTable har jeg sat fonten til Courier, hvilket virker fint, når
tabellen vises.

Men når man skriver i en celle, skifter skrifttypen til en anden, hvorefter
den skifter tilbage til courier, når man forlader cellen.

Hvordan sætter jeg fonten, som anvendes ved redigering af en celle?

Lars

Fra : Lars Dam

Dato : 12-01-02 12:41

On Sat, 12 Jan 2002 12:12:28 +0100, "Lars" <svend@bent.dk> wrote:

> [...]
>den skifter tilbage til courier, når man forlader cellen.
>
>Hvordan sætter jeg fonten, som anvendes ved redigering af en celle?

Du skal tage at kigge på TableCellEditor, og TableCellRenderer (så
vidt jeg husker). Anyway; scan JTable tutorialen på java.sun.com
igennem; jeg vil gætte på at du kan finde et præcists svar der.

>Lars

vh. ld